Hoi meiden, Ik heb even vraagje. Ik heb het momenteel heel druk met werken verzorgen van mijn dochter, dan weer op de fiets daarnaar toe en weer boodschappen doen enz, kortom een druk leventje. Nou heb ik de laatste maanden last van duizeligen, zou dit erop kunnen wijzen dat ik mij te druk maak. De ene dag heb ik het meer dan de andere dag. Herkend iemand dit ik ben al bij de huisarts geweest en die kan er niks aan doen en ik heb ook al bloed laten prikken. Mijn dochter is anderhalf jaar geleden geboren, zou het daar ook nog mee te maken kunnen hebben of met slikken van de pil ofzo. ik vind het ook zo vervelend, want je functioneerd niet optimaal. Ik hoop op een reactie van jullie???? Groetjes van dolfijntje
Hoi, Ik zou even je suiker laten prikken. Ik werk met ouderen en de meeste die diabetes zijn hebben een te lage suiker in het bloed, waardoor ze duizelig worden. Dan weet je in ieder geval zeker of het daaraan ligt.....
Ik heb het ook een hele lange tijd gehad en dat is vanzelf weer overgegaan. Weet nog steeds niet waar het aan lag. Het kan namelijk al zo ontzettend veel dingen liggen. Eet en drink je wel goed bijvoorbeeld?
ik heb hier ook heel lang last van gehad! nu eigenlijk nog maar nu is het door de lage bloeddruk je hb is goed ? en is je bloeddruk ook goed? eet je goed? bij mij is het ook dat ik me te druk maak. het is een soort hyperventilatie bij mij. proberen om in je hoofd alles wat rustiger te maken wil vaak helpen en zorgen dat je misschien wat zoute drop in je tas heb of dextro als je het aan voelt komen even een dropje of dextro nemen en even zitten succes