Welkom nieuwe dames! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Ik heb nu eindelijk weer 2 goede dagen. Weer fysiek wat actiever en qua voeiding gaat het aardig. Ik wil me deze week vooral de balans houden en als we half augustus terug zijn, weer strakker. Dat betekent ook dat de beloofde buikfoto nog even op zich laat wachten. Ondanks dat de afgelopen 2 weken wat minder waren voel ik me nog wel aardig goed over hoe ik eruit zie. Hopelijk heb ik de zin en energie om op vakantie lekker veel te bewegen en blijft de schade beperkt. Verder ga ik lekker genieten vam lekker eten en drinken en hopelijk kan ik genieten zonder me volledig vol te proppen..... hahahaha.
Ik merk dat ik echt op en neer ga qua goed bezig zijn Ik zit nu op 99. Het goede nieuws is dat het wel al een tijdje op dit gewicht zit en ik niet aan kom. Maar er had meer af kunnen zijn. Sinds vorige week weer echt actief mfp gaan invullen en m’n kcal per dag naar beneden bijgesteld. Straks 3 weken vrij en dan gaan de kilo’s vaak nog meer eraf door actievere dagen etc. We willen over een paar maanden voor een derde gaan proberen en dan wil ik zeker op minimaal 90 zitten voordat er een baby in zit
absoluut! Misschien ben ik dan ook wat gemotiveerder om de kilo’s eraf te laten vliegen in plaats van stabiel te blijven.
Een paar lastige dagen achter de rug, maar heb mijzelf weer herpakt krijg mijn oude banner niet aangepast, zal zo nog even proberen.. huidig gewicht zit op 67kg. Streef is eigenlijk wel naar de 60 toe Vandaag werkdag gehad, dan eet ik toch wat anders dan op mijn vrije dagen omdat ik mee eet op het werk. Neem niks van mijzelf mee. O: - T: plakje ontbijtkoek M: 2 plakjes brood met rode pesto en kaas en 1 cracotte met een klein beetje jam. T: shake van body en fit shop A: rauwkost, aardappel wedges en pangafilet Zo nog een banaan en dan zit ik aan mijn dagelijkse kcal inname voor vandaag: 1350 Drink alleen thee of water
De lijst LadyBird90 - start 89,3 - huidig 78,5 (-0,3/-10,8) - streef 75 (WW) Kirzy - start 96,6 - huidig 90,8 (-5,8) - streef 75 Williie - start 68,7 - huidig 61,7 (-7,0) - streef 61 (HL) Lieflief - start 83,5 - huidig 77,8 (-0,6/-5,7) - streef 72, 1e doel 77 Brigitte1985 - start 109 - huidig 107 - streef 85, 1e doel 100 Reckless - start 100,1 - huidig 95,8 (-0,4/-4,5) - streef 75, 1e doel 90 (WW) Baileyy - start 71,1 - huidig 66,7 - streef 60 (Foodsisters) 2littlemonkeys - start 103 - huidig 99,8 - streef 85, 1e doel 95 Juf1987 - start 118,8 - huidig 103,0 (-0,1/-15,8) - streef 90, 1e doel 99,9 (kcal tellen + meer bewegen) Wafelijzer - start 89,3 - huidig 85 (-4,3) - streef 70 Sansaatje - start 94 - huidig 94 - streef 80, 1e doel 89,9 Dame09 - start 86,0 - huidig 78,3 (-0.3/-7,7) - streef 65-69 Jo79 - start 91,6 - huidig 88,4 - streef 75 (-3,2) 1e doel 80
Hier is er weer 0.3kg verdwenen. Het vele bewegen en netjes eten werpt zeker z'n vruchten af. Eens kijken hoe lang dit volhoudt
Fijn dat je je weer herpakt hebt na een paar lastige dagen. Het gaat natuurlijk niet altijd fantastisch en daar is niks mis mee, als je het daarna weer (zsm) oppakt Hopelijk zie je gauw weer positieve verandering...
Hier ook 0,3 kg verdwenen (jeeej). Mijn vriend is nu ook flink aan de slag met afvallen. Dus we hebben elkaar een beetje, al gaan we er wel beide anders mee om. Ik probeer hem iets minder koolhydraten te laten eten/drinken. Hij is al gestopt met prik en doet meer aan bewegen. Vanochtend ontbeten met banaan-ei pannenkoekjes met blauwe bessen erdoor. Lekker low carb en vult goed.
Superleuk ook om het samen op te pakken. Mijn man eet eigenlijk altijd al heel netjes. Dus daar valt niet zoveel aan te veranderen maar hij maakt wel heel vaak lieve opmerkingen over mijn gewichtsverlies en complimentjes over hoe ik er nu uitzie. Dus die doet op een andere manier z'n best om me te steunen
Wat lief! At mijn vriend maar heel netjes haha! Dan zat hij nu ook niet zo te kloten met het hele afvallen proces. Hij kan zo gedemotiveerd raken als het niet snel genoeg gaat. Daarom probeer ik hem ook wat te helpen met wat hij wel/niet het beste kan eten en drinken. Zolang het lekker is kan hij ermee leven (Antilliaanse vriend....)
Dit herken ik inderdaad, zo doet de mijne ook maar hij is zelf een gespierde spijker, dus afvallen hoeft ie niet. Hier trouwens best weer een lastige week. Ben erg moe en zoon zit middenin zn terrible two buien. Dan is het best zwaar om ook een baby te hebben en ook nog 3 dagen te werken. En dan ook nog netjes blijven eten, is een behoorlijke uitdaging probeer het maar zo goed mogelijk te doen, maar denk niet dat er deze week veel af is (als er al niet bij is...). Vandaag: O: Optimel magere kwark aardbei 150 gram + een banaan T: Hero B’tween Zero L: 2x fijn volkoren boterham met heksenkaas kwarkspread en een plak 30+ kaas + een appel T: dunne maiswafels paprika D: gnocchi in cheeseburgerstijl (WW recept) + een halve cantaloupe meloen T: thee met een klein Mariakaakje
Best handig om te lezen wat jullie eten op een dag! (Ook voor inspiratie) O: 40 gram havermout met havermelk en 150gram frambozen T: een appel K: Italiaanse bol met filet American en een halve komkommer T: Campina kwark 100gram D: Zelf gemarineerde (citroenschil, sap, tl honing en teentje knoflook) kipfilethaasjes met gegrilde groenten uit de oven (aubergine, courgette, rode paprika en tomaatjes) Verder veel water en een kop groene thee. Na avondeten niets meer gegeten.
Denk dat jullie niet heel veel inspiratie krijgen van mijn eet dagboek hoor. Dit was gisteren: o: banaan-ei pannenkoek met blauwe bes T: vanille yoghurt met blauwe bes L: luxe kaas cracker met zuivelspread en tuinkers T: komkommer + paprika D: mini kaassoufle, frikandel en een beetje patat beweging: 45 min gewandeld (3,5 km) Drinken: 1 glas crystal clear watermeloen, verder water, een cappuccino, water met citroen.
Vanmorgen op de weegschaal gestaan. 78.3 en dit valt me mee. Ik heb ook alweer boven de 79 gezeteb, dus ben blij dat dag weer naar beneden gaat. Ik moet begin volgende week ongesteld worden en dat merk ik echt aan mijn lijf. Ik zie er weer papperig uit . We gaan maandag voor 3 weken op vakantie en ik hoop onder de 80 te blijven. Dan vind ik het geslaagd. Ik ben heel benieuwd.
Ik herken dat wel. Als ik ongesteld moet worden voel ik me ook steviger. En je ziet gewoon dat je lichaam vocht vasthoudt. Hopelijk heb je een fijne vakantie en kun je je gewicht netjes onder de 80 houden. Misschien zelfs wel wat omlaag? Have fun...
Dank je wel Omlaag durf ik niet op te hopen. Is ook niet realistisch, mezelf kennende. Ik drink dan toch graag een wijntje en we eten anders. Ik zal wel meer bewegen, maar niet voldoende om ervan af te vallen, naast het extra eten en drinken. Ik denk dat ik nu een realistisch en haalbaar "doel" heb gesteld.
Gewoon genieten hoor, daar is het vakantie voor! Zou mooi zijn idd als je onder die 80 kunt blijven, maar laat het afvallen lekker even los. Ga ik ook doen in m’n vakantie, duurt nog twee maanden, maar kan er nu al naar uit kijken Fijne vakantie!
Dank je wel, ik ga ook zeker genieten. Ik doe maandag nog een laatste weegmomentje en dan even 3 weken niet. Oef, 2 maanden is nog lang. Maar het komt vanzelf. Hebben jullie ook plannen om weg te gaan? (Voor zover dat mogelijk is qua corona)?
De lijst LadyBird90 - start 89,3 - huidig 78,5 (-0,3/-10,8) - streef 75 (WW) Kirzy - start 96,6 - huidig 90,8 (-5,8) - streef 75 Williie - start 68,7 - huidig 61,7 (-7,0) - streef 61 (HL) Lieflief - start 83,5 - huidig 77,8 (-0,6/-5,7) - streef 72, 1e doel 77 Brigitte1985 - start 109 - huidig 107 - streef 85, 1e doel 100 Reckless - start 100,1 - huidig 95,8 (-0,4/-4,5) - streef 75, 1e doel 90 (WW) Baileyy - start 71,1 - huidig 66,7 - streef 60 (Foodsisters) 2littlemonkeys - start 103 - huidig 99,8 - streef 85, 1e doel 95 Juf1987 - start 118,8 - huidig 103,0 (-0,1/-15,8) - streef 90, 1e doel 99,9 (kcal tellen + meer bewegen) Wafelijzer - start 89,3 - huidig 85 (-4,3) - streef 70 Sansaatje - start 94 - huidig 94 - streef 80, 1e doel 89,9 Dame09 - start 86,0 - huidig 77,9 (-0,4/-8,1) - streef 65-69 Jo79 - start 91,6 - huidig 88,4 - streef 75 (-3,2) 1e doel 80