Verantwoord afvallen nieuw clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mamalizzy, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reckless

    reckless Bekend lid

    17 apr 2014
    788
    284
    63
    Altijd al last van gehad, vanaf dat ik baby was. De huisarts wil nu eens kijken of ik een gluten intolerantie/allergie heb. Dinsdag kan ik bloed prikken en dan donderdag de uitslag. Zou wel veel verklaren als dit het zou zijn! Ik heb veel van de symptomen.
    Water drinken doe ik altijd al veel, dus dat zit wel goed!
     
    Sulley vindt dit leuk.
  2. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @reckless Oohw wat foktop dat ze dit nooit eerder bij je hebben gecheckt dan. Je zou er bijna op hopen dat het zo is zodat je eindelijk weet hoe of wat. Ik ben benieuwd :)
     
    reckless vindt dit leuk.
  3. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hoe is het bij jullie gegaan het weekend?
    Hier oke. Gister wel genoten van een high tea/brunch. Avond eten wel weer gewoon een salade gegeten.
    Vandaag weer aan de shakes. Behalve met het avond eten
    Anders ga ik van mijn stokkie:roflmao:
     
    Sulley vindt dit leuk.
  4. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    @Kirzy wat vervelend ook die obstipatie. Heb er ook veel last van en medicijnen van de huisarts werken ook niet.

    Heb je een leuke dag gehad? En van genoten? Wij hadden in de ochtend lekker kleine broodjes en s'middags een high tea die we wat later hebben gegeten zodat 't combi met avond eten was. Vandaag weer in 't gareel. Succes ook
     
  5. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Sulley @reckless is degene die last heeft van de obstipatie. :)

    Zeker een leuke dag gehad. Toch wel bijzonder zo een eerste moederdag :)

    Oohw slim de high tea wat uit te stellen scheelt weer met avond eten:thumup:

    Succes allemaal weer deze week!
     
  6. reckless

    reckless Bekend lid

    17 apr 2014
    788
    284
    63
    Gisteren niet zo heel goed opgelet en ook maar geen punten bijgehouden bij WW. Al met al viel het wel mee, afgezien van een ijsje, tompouce en frietjes :confused:

    Vandaag weer goed aan de slag gegaan, dus hopelijk valt de schade mee!

    De obstipatie lijkt beter te gaan, alleen m'n buik ziet eruit alsof ik 5 maand zwanger ben. Zal nog wel wegtrekken hoop ik.
     
  7. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hier een heel slecht weekend gehad. Echt onwijs gecheat, was ook te zien op de weegschaal vanmorgen.
    Nu weer volle bak er tegen aan.
     
  8. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
  9. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.831
    1.662
    113
    Leerkracht
    België
    Mag ik me hier aanmelden, ik ben al wel bezig van 6 januari en er is 12,9 af maar er moet nog meer af, maar ik sta nu stil, dus is meeschrijven misschien wel leuk!
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  10. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.831
    1.662
    113
    Leerkracht
    België
    Veel succes allemaal!!
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  11. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @reckless he wat vervelend zeg, die obstipatie. Succes morgen met bloedprikken, ben benieuwd of er wat uit komt!

    @Sulley knap zeg, 2kg binnen een week! En gewoon blijven genieten op speciale momenten is ook gewoon hoe het moet toch? Het is niet alleen voor nu om af te vallen, maar het moet een verandering zijn voor het leven. En dat is niet vol te houden als je niet af en toe kan genieten toch :)

    @Williie het weekend is het lastigst hè? Ach ja, dan doordeweeks maar weer hard er tegenaan, dat compenseert weer een beetje :p

    @juf1987 wat knap al zeg, haast 13kg er al af!! Hoe doe je het? Speciaal iets, of gewoon zelf?

    Hier afgelopen zaterdag een BBQ gehad, met een lekker drankje erbij, dus toen ook echt nergens op gelet. Moet soms gewoon kunnen. Gisteren weer wat beter gedaan, ‘s avonds een zelfgemaakte tomatensoep, maar daarbij een half wit stokbrood.. en dat kost ook bijna al m’n punten meteen weer in WW :roflmao: denk je gezond te doen met je soepje.. maaaar vanmorgen weer gewogen (maandag weegdag), en er is 0.9kg af :thumup: vind ik mooi! Zit nu op -3.6 in 2 weken. Hopelijk zit ik volgende week onder de 85, zou een mooi mijlpaaltje zijn.
     
  12. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ah ja, heel speciaal die eerste Moederdag *heart eyes*! Heb je nog wat gekregen? Jij ook succes weer deze week!
     
  13. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.831
    1.662
    113
    Leerkracht
    België
    Oh goed bezig!

    Ik heb een sporthorloge, probeer dus vaker te bewegen (wandelen en zwemmen) + ik tel kcal...

    Beetje ww principe maar ik deed vroeger ww wel eens maar verandert zo vaak... Daarom nu my fitnesspal, dat is gratis :thumup::)

    Ik had gehoopt voor 1 juli 18,9 kilo kwijt maar dat wordt krap...

    Meeste volgen ww heb ik de indruk. Kunnen jullie door te sporten ook nog steeds extra punten verdienen?
     
  14. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik tel trouwens ook de calorieën. Maar k hoef er helemaal niet zoveel af, ik zit al op een gezond bmi. Ik voel me zelf alleen nog niet prettig in mijn lijf, dus wil er nog iets af hebben.

    Mijn weegdag is trouwens vrijdag. Ik ben nu 4 weken bezig en 3 kg kwijt. Nog 4,5 te gaan.
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  15. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Oh ja, kcal tellen heb ik ook wel eens gedaan, vond ik ook wel te doen! Maar had nu meer die stok achter de deur nodig zeg maar, en dat zijn die kosten van WW wel :roflmao: plus dat je echt inzicht krijgt op deze manier vind ik. Griekse yoghurt vond ik bijvoorbeeld een goede keuze, maar zijn best veel punten, schrok ik van :eek:

    Je bent al keigoed bezig, niet de moed verliezen omdat je die 18,9 niet gaat halen binnen je termijn hoor! Super knap al. Met sporten kun je idd extra punten kiezen bij WW, maar hoeft niet. Mag je zelf weten.
     
  16. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @LadyBird90 jaa ook nog verwend zie foto
    20200510_111341.jpg

    @juf1987
    Hier ook fitnesspal vind het wel fijn. Ik vind ww te duur eigenlijk :oops::roflmao:
     
    LadyBird90 en juf1987 vinden dit leuk.
  17. Brigitte1985

    Brigitte1985 Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.000
    202
    63
    Mag ik ook meedoen? Dat andere groepje ging mij allemaal te snel en te veel. Kon het niet bijhouden. Ik weeg 109 kg bij 1.68. Dacht nooit dat ik boven de 100 zou komen nou helaas dus wel....

    Ik ben begonnen met minder snoepen, vooral savonds en overdag geen brood meer maar Griekse yoghurt met fruit en zonnebloempitten, salade, ei, of volkoren knackebrod.

    Ging al een paar dagen best goed maar toen werd ik ongesteld en heb ik weer wat chips gegeten en een blokje chocolade gisteren.

    Mag van mijzelf wel een beetje zondigen in het weekend.

    Weet dat er meer afmoet maar kan me niet herinneren ooit dun te zijn geweest. Zou het liefst rond de 80 willen wegen

    Mijn man is 20.kg afgevallen door middel van intermittent fasting, maar weet niet of dat wat voor mij is. Hij stonk enorm uit zijn mond die periode hahahaha
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  18. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Brigitte1985 gezellig!
    Goed bezig hoor. Even je hele eetpatroon omgooien is nogal wat. Kleine stapjes zijn ook stapjes :thumup: Je kunt volgens mij wel alleen beter magere kwark eten dan Griekse yoghurt ivm verzadigd vet. Maar dit is geheel aan jou natuurlijk.
     
    Brigitte1985 vindt dit leuk.
  19. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier nu 3 kilo kwijt whoop whoop
     
    juf1987 en LadyBird90 vinden dit leuk.
  20. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Lekker!!!
     
    Kirzy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina