We hopen natuurlijk dat het eenmalig is maar ons meisje vertikt het om te eten. Vanmiddag ook geen tussendoortje, geen koekje of fruit. Vanavond een paar stukjes vlees.en net maar wat appelmoes. Toetje kan niet vanwege koemelk en soja allergie.... Wat nu geven voor de nacht? Ze krijgt nog een een fles van 90+3 maar de flessen gaan ook niet van harte. Misschien keelpijn ofzo.
Dan lijkt het of ze idd echt ergens last van heeft. Ik zou dan een boterham geven toch denk ik. Als ze dat wel lust.
Net flink overgegeven de stukken nectarine van vanmorgen nog zichtbaar... Gisteren smeerleverworst gegeten, vanmorgen vol met slijm en nu dit dus denk een allergische reactie. Zo reageert ze ook op koemelk. Net maar een kom rijstebloempap gegeven en die ging er gretig in. Dan heeft ze toch wat. Brood leek me nu wat te zwaar.
beetje pap ?? klinkt idd alsof ze niet lekker is, nouja dan eten wij ook weinig iets met weinig korrels en dingen rijstebloem pap ofzo lekker zacht licht en toch wel vullend
Hier ook n ziekig mannetje wat voor het eerst in de 9 maanden zijn fles niet leegdronk... Wij hebben hem verder niets anders gegeven savonds,hij had wel wat warm eten op. Nu 2 dagen verder en de flessen worden weer als vanouds tot op de druppel leeggedronken. Wel wat extra water aangeboden trouwens vanwege het vocht.