verantwoord snoepen in de avond

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Kwark met muesli/cruesli is ook lekker, dat is mijn toetje maar dan wat later op de avond. Soms neem ik een boterham, ik lust 's avonds geen zoet en groenten.
    Ik snoep (chipsverslaving) ook teveel op dit moment dus ik ben hier om wat ideëen op te doen.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik eet elke avond een bak magere kwark weg
    en ongezouten walnoten of amandels..

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    De truc met popcorn is dat het veel minder weegt. Dus als je een schaaltje popcorn neemt, krijg je per saldo minder binnen.

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Een doodnormale boterham met kaas/vleeswaren oid.
    Werkt voor mij prima. Niks nemen werkt niet want dan ga ik uiteindelijk toch in de kast snuiven op zoek naar wat lekkers.
    Beter een gevulde maag met iets relatief gezond. En ben het afgelopen anderhalf jaar 57 kilo afgevallen dus dik wordt je er niet van :D

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik eet savonds vaak fruit, of komkommer ofzo.
    Maar goed, nu heb ik gesport en gewoon honger... Echt zo frustrerend.
    Ik drink maar flink water, dan voel ik me misschien vol :)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nouja, als je gezouten popcorn eet dus :)

Niet de zoete of caramelvariant :)

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Schaaltje yoghurt

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Noten
    Stukje fruit
    Rijstwafel

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja, he he dat lijkt me nogal logisch! :D

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Zoete trek; Rijstwafel besmeerd met honing (jammie). Volkoren Digestive (koekje). Yoghurt met notencruesli..

Zoute trek; droge watercrackertjes. Toastje met gerookte zalm. Zoute haring met ui. Noten. Craquotte met smeerkaas/smeerworst. Gekookt eitje. Paar plakjes rookvlees. Of een ei in vieren snijden en in rookvlees wikkelen.

11. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Wat doen jullie op de toastjes? Kan niet echt iets bedenken wat gezond is:D. Ik probeer wat af te vallen maar vind het s'avonds ook best moeilijk. Ik zag ook kaas voorbij komen, maar dat is toch ook slecht?

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kaas en noten zijn wel goede vetten maar je moet er echt niet veel van eten als je wil afvallen want zijn heel veel kcal.

Augurken bevatten bijna geen kcal, dus een paar augurken in een plakje rookvlees is een heel geschikt hapje. Of gewoon een schaal met allerlei rauwkost (komkommer, wortel, bleekselderij, bloemkool...) en een mager dipje (op basis van yoghurt bijvoorbeeld), dat is altijd goed.

Deel Deze Pagina