Beste dames, Ik wil een droger kopen en zag bij de opties een verbindingsstuk tussen de wasmachine en droger. Is dit echt nodig of kan ik de droger los op de wasmachine zetten? Schudt hij dan niet alle kanten op? Alvast bedankt!
Ik zou er wel iets tussen doen. Wij hadden er vroeger een tussenstuk tussen waar je een plank uit kon trekken, ideaal om dan eventjes de spullen op te vouwen.
In ons vorige huis, heb ik de droger 13 jaar op de wasmachine gehad. Ook gewoon zonder tussenstuk (wist niet eens dat dat bestond), en nooit geen problemen mee gehad. In dit huis staan de machines naast elkaar op de voorzolder, maar gewoon omdat het kan.
Nooit iets tussen gehad en ze staan nog steeds op mekaar. Als je wasmachine goed waterpas staat schud het eigenlijk nauwelijks
Ok! Een plank ertussen lijkt me inderdaad wel handig, maar is dus niet noodzakelijk. Dan vraag ik die wel een x aan Sinterklaas! Bedankt dames, ik ga mijn droger bestellen!
Wij hebben wel een tussenstuk ertussen, wel gewoon zonder een plank, werd me toch echt geadviseerd om dat te doen, kost toch bijna niks bij een bouwmarkt maar wel extra veilig.
Hier zit er ook een rand omheen. Dit op advies van een bevriende wasmachine reperateur die al heel wat keren mee heeft gemaakt dat zo'n ding eraf gedonderd was. Ondanks dat ze goed waterpas stonden. Kan gewoon door het trillen van de wasmachine gebeuren of als er en keer een defect is waardoor hij meer schud. Machine gaat vaak ook meer schudden als de lading iets te zwaar is. Die van mn moeder is nu iets kapot aan het gaan en de droger trilt echt richting rand. Ik zou dus persoonlijk 20 euro uitgeven voor zo'n rand. Altijd nog een stuk goedkoper dan een nieuwe droger en evt tegelvloer die door de klap kapot is
Hier ook niks tussen beide. Ja, een stukje zeil omdat we het idee hadden dat hij wat gleed. Maar zelfs als beide machines aanstaan en op volle toeren draaien blijft het heel stabiel staan.
grappig dit topic(toeval) wij hebben sinds vandaag nieuwe wasmachine en toen we gister de droger van de oude wasmachine hadden gehaald omdat de oude met de bezorgers vandaag mee ging. zagen we dat de bovenkant van de oude wasmachine helemaal kapot was. dus ja, het is echt nodig wij gaan morgen naar gamma voor een tussenstuk. die lompe droger staat nu nog flink in de weg omdat ie nog niet op de nieuwe wasmachine kan
Hier al 15 jaar zo de droger op de wasmachine, nooit eraf gevallen. Ik wist ook niet van het bestaan van een tussenstuk