Alle single ladies in Den Haag en omstreken.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door CarpeDiem89, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Hallo Dames,

Na een tijd niet actief te zijn geweest op dit forum, ben ik toch maar weer even gaan kijken.

Ik ben een alleenstaande mama van 23 met een dochter van bijna 2 jaar. Ik woon in Den Haag en volg momenteel een opleiding tot Beveiliger. (Via de Sociale Dienst..)

Nu is er tijdens en na mijn zwangerschap zoveel gebeurt, en ik heb en ben door zoveel mensen gelaten.

Dat ik me buiten m'n studie en werk om een beetje eenzaam begin te voelen.

Ik zou het echt leuk vinden als er mama's uit Den Haag, leidschendam, zoetermeer gezellig zouden willen komen kletsen op dit forum! Beetje tijdsverdrijf en ervaringen uitwisselen..

Groetjes,

CarpeDiem89

2. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik woon niet echt dichtbij maar misschien zouden we wel iets kunnen hebben aan online contact met elkaar. Ik ben 23, heb een zoon van twintig maanden en ben door de zwangerschap en de relatie waar ik daarvoor in zat steeds geisoleerder gaan leven. Ik ben ook alleenstaand. Als je wil.mag je een pb sturen.

3. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in spijkenisse en ben 22 ik heb zelf twee kindjes

4. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben niet single dus niet direct wat je zoekt, maar kom wel uit Den Haag en ben 22 jaar oud. :)

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Hier ook een 23 jarige mama met 2 kindjes uit rijswijk :) en wat leuk zo langs borstvoeding! Ik was ook een lang voedster :D je mag me evt pb"en

6. Rem

Rem Lid

24 jul 2011
    40
    0
    0
    Hallo,

Hier ook - een sinds kort - single mama uit Den Haag. Ben nog wel onwennig in die rol na 14 jaar een relatie. Ben ouder dan jullie :) namelijk 34 jaar en heb een zoontje, enne volledige BV tot 9 maanden, daarna gedeeltelijk tot 12 maanden.

groetjes Rem

7. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Hier nog een mama uit Den Haag, niet single maar wel uit het Haagse dus :)

Deel Deze Pagina