Hallo Dames, Na een tijd niet actief te zijn geweest op dit forum, ben ik toch maar weer even gaan kijken. Ik ben een alleenstaande mama van 23 met een dochter van bijna 2 jaar. Ik woon in Den Haag en volg momenteel een opleiding tot Beveiliger. (Via de Sociale Dienst..) Nu is er tijdens en na mijn zwangerschap zoveel gebeurt, en ik heb en ben door zoveel mensen gelaten. Dat ik me buiten m'n studie en werk om een beetje eenzaam begin te voelen. Ik zou het echt leuk vinden als er mama's uit Den Haag, leidschendam, zoetermeer gezellig zouden willen komen kletsen op dit forum! Beetje tijdsverdrijf en ervaringen uitwisselen.. Groetjes, CarpeDiem89
Ik woon niet echt dichtbij maar misschien zouden we wel iets kunnen hebben aan online contact met elkaar. Ik ben 23, heb een zoon van twintig maanden en ben door de zwangerschap en de relatie waar ik daarvoor in zat steeds geisoleerder gaan leven. Ik ben ook alleenstaand. Als je wil.mag je een pb sturen.
Hier ook een 23 jarige mama met 2 kindjes uit rijswijk en wat leuk zo langs borstvoeding! Ik was ook een lang voedster je mag me evt pb"en
Hallo, Hier ook - een sinds kort - single mama uit Den Haag. Ben nog wel onwennig in die rol na 14 jaar een relatie. Ben ouder dan jullie namelijk 34 jaar en heb een zoontje, enne volledige BV tot 9 maanden, daarna gedeeltelijk tot 12 maanden. groetjes Rem