Is hier ook zo hoor. Ik moet bijv ook vragen of die even der speen wilt gaan geven als ze in bed ligt. Ik neem ook alle beslissingen qua eten, de hoeveelheid, wanneer ze slaapt etc. Hij vind het soms allemaal maar eng en is bang dat die het fout doet. Hij heeft 1x een papamiddag gehad en na 2 uur belde die me op of ik kon komen want ze krijste al vanaf dat ik weg was en hij kreeg der met geen mogelijkheid stil. Arme vent was helemaal in paniek Al begint ie het nu steeds leuker te vinden en wat meer te doen. Ze reageert nu op alles wat hij doet. Maar moet nog wel veel vragen hoor. Komt vanzelf wel goed, ik maak me er totaal niet druk over.
Ik ben eigenlijk degene die alles doet. Mijn man werkt 5 dagen per week. Hij gaat 7 uur de deur uit en is vaak pas thuis als de kinderen al op bed liggen. Dus hier is heb ik eigenlijl gewoon geen andere keus. Ik vind het wel zwaar hoor en ben het soms best zat dat ik steeds met de kinderen moet slepen etc. Maar het is niet anders.
Hier is alles gewoon 50/50 en ik zou ook niet anders hebben gewild. Mijn vriend ging toen we nog student waren regelmatig mee naar mijn oppasbaantjes en als ik zag hoe hij met neefjes/nichtjes omging, had ik er alle vertrouwen in dat hij dat bij zijn eigen kinderen ook zou hebben. En dat is dus ook zo. Als ik mijn vriend aan zou moeten sturen, zou onze relatie het niet gered hebben, dat vind ik onaantrekkelijk.