Hey Ik heb een paar maanden terug al mijn lange blonde haren eraf laten knippen, en nu een lekker kort (nou ja inmiddels beetje gegroeid alweer) zwart haar, lekker pittig en spontaan, dat wel, maar toch mis ik ontzettend mijn lange blonde haren! Bestaat er een middel of iets dergelijks dat je haar sneller gaat groeien ofzo??
ik weet wel dat een bepaald vitamine wel de haargroei versneld maar of het ook echt zo is weet ik niet...mss dat eens proberen? even zoeken op google of extensions maar dat zou ik zelf nooit doen is super maar dan ook super duur
ja er bestaat wel een haargroeiformule (zo heet het ook) van Etos.. ik heb die ook een poos gebruikt en had wel het idee dat het werkte maar dan nog niet supersnel natuurlijk... heb het nog staan en toevallig vanochtend besloten om het ook weer eens te gaan gebruiken
Persoonlijk geloof ik er niet zo in dat al die middeltjes helpen. Wel kun je extra vitamine slikken voor steviger haar wat minder uitvalt. Vergis je trouwens ook niet dat je straks op een lengte komt waar je niets mee kan. Inmiddels ben ik van kort naar tot net over mijn bh sluiting en dat heeft me 2 jaar gekost. Gewoon niet naar de kapper gaan, vooral niet als je op die rot lengte komt.
Ik heb dit ook eens gehad/gedaan. Mijn lange haren er af laten knippen voor een kort koppie en jeee wat heb ik een spijt gehad! Ik heb toen extensions genomen. Nu velen jaren later heb ik mijn lange bos haar weer terug! En ik knip het er denk nooit weer af maar ik geloof niet zo in die haargroeimiddeltjes al ben ik wel geintreseerd in die shampoo van de etos haha is het gewoon van het merk Etos?
Er bestaan idd wel verschillende haargroeimiddelen maar ik geloof hier absoluut niet hoe graag ik ook zal willen. Alles ligt vast in je genen, haarkleur, haardikte, haargroei.. Maar dit kun je helaas niet beinvloeden. Vraag maar eens aan je kapper! Groetjes Gwen
dat gaat ik ook doen. Was toen dat onderwerp met die meid die een hoe heet dat ding ook alweer. ummmmmmm. oja een froe hahahaha had laten knippen. En dat het geen gezicht was enzo. Ik had ook een blunder gehad bij de kapper. Leek wel playmobiel. Dus ik denk dat ik dat middeltje ook maar gaat gebruiken. En ja inderdaad zonnebanken helpt wel ja.
die van etos is geen shampoo, dat zijn tabletten (hele vieze hoor!) en je kunt ze vinden bij de vitamine pillen enzo heb zelf ook lang haar gehad en daarna helemaal kort laten knippen.. na een paar jaar wilde ik wel weer lang haar en toen ik ze op mijn schouders had hangen heb ik een golfpermanentje laten doen, omdat het zo stijl was, en toen is mijn haar verbrand door die permanent.. heb ik zo tot mannenkapsel moeten laten knippen.. vond het zo vreselijk dat ik met een pruik heb gelopen een half jaar lang... (maar wel een hele goeie pruik, iedereen dacht dat het mijn eigen haar was) nu zijn ze weer tot op mijn schouders en ga ik er helemaal voor.. ben gelukkig al door die moeilijke 'ik kan er niks mee' periode heen... wel verf ik ze nog regelmatig (in de zomer ben ik blond en in de winter heel donker) en dat doe ik tegenwoordig heeeel rustig aan zodat mijn haar het minst te lijden heeft...
Ik kom net terug van de Etos, heb die formule pillen gekocht, damnz ze zijn wel groot! Maar hopelijk werkt het.. Ik zou wel in de zomer mijn blonde haren terug willen hebben (al weet ik dat het deze zomer niet is.. haha). Bedankt voor de tip
dat is wel een goed idde vaan die pruik als je echt een goeie hebt zie je er niks van .ik heb iemand in de familie die vaak pruiken draagt en je ziet er bijna niks van
vit B, ik gebruik het zelf ook. bij de etos heb je ook haar huid en nagel dat zit ook super veel b vitaminen in bij mij hielp het echt. heb nu weer dikker haar. Bij mij was veel haar uitgevallen door schimmel op hoofd huid. als je van jezelf al dun haar hebt geloof ik niet dat het echt helpt. je nagels groeien trouwens dan ook echt harder.