Wij weten het wel. Bij ons eerste kindje wisten we het ook. Was te nieuwschierig om te wachten tot de geboorte. Vind t knap dat er mensen zijn die dat kunnen, haha! Maakte me verder bij allebei niks uit wat het zou zijn, maar gewoon nieuwschierigheid dus Bij de eerste hebben we een poging gedaan het stil te houden. Heb me met 38 weken verkletst, dus nu maar gelijk gezegd tegen iedereen, haha.
Wij wisten het niet en bij een tweede zou ik het ook weer niet willen weten. Ik was gewoon mega trots en gelukkig dat ik zwanger was en dat alles goed was dus het geslacht was ook niet belangrijk. En juist die spanning tot het eind vonden mijn vriend en ik hartstikke leuk.
Grappig dat het hier half/half is ongeveer (ik heb niet echt geteld). Bij mij op zwangerschapsgym wist iedereen het behalve wij. In het ziekenhuis waren ze ook verbaasd dat wij het niet wisten en waren ze ook vergeten het te zeggen. Manneke lag als op mijn buik met een dekentje eroverheen toen ik me bedacht dat ik even tussen zijn beentjes moest kijken We weten nog niet heel zeker of deze zwangerschap goed zal gaan en of er 1 of 2 kindjes gaan komen (lang en pijnlijk verhaal), maar deze keer twijfel ik een beetje. Op zich maakt het niet veel uit. Volgens mij heeft mijn andere schoonzus nog wel wat bewaard en ik heb nog een paar meisjesdingen van een nichtje gekregen, dus ik kan op zich beide kanten op. Sowieso heb ik veel neutrale kleertjes omdat we het bij de eerste dus ook niet wisten. Ik heb echter bij deze een sterker meisjes gevoel, dus ik zou wel schrikken als het een jongetje was.
Bij ons eerste kindje willen wij weten of we een zoontje of dochtertje gaan krijgen (Op voorwaarde van mijn vriend dat ik mijn mond houd erover haha ) Ik heb er een hele theorie over waarom ik het nu wil weten haha. BIj de eerste is alles nieuw, nog nooit eerder zwanger geweest, nog nooit de trapjes gevoelt nog nooit een echo gehad en ga zo maar door. BIj een tweede heb je alles (ongeveer) meegemaakt; posi test, echo, trapjes enz. en dan zou ik het een verrassing voor onszelf willen houden over wat het gaat worden... (Uiteraard als we een 2e kindje kunnen krijgen.. ik wil niets vanzelfsprekend vinden)
wij weten het ook wat het wordt maar ik zeg het tegen niemand. alleen m'n zus weet het en zei kan haar mond wel houden hoor. t is niet echt om praktische redenen. t kamertje blijft gewoon wit met groen, maar ik vind het toch wel leuk om het te weten hoor. de gyn was er erg zeker van. als hij twijfels had, had ik het liever niet geweten!
Wij weten het wel, we wilden het weten maar niet om 'praktische' redenen. Vind het fantastisch om nu al de voornaam te kunnen gebruiken en te fantaseren hoe het straks zal zijn
Hahaha...Zo met je eens!! Mijn vriendinnetje zei dat ook tegen ook bij Finn. Toen zei ik maar dat wij de verrassing gewoon wat eerder hadden. Met de echo is het toch ook een verrassing?! Wij wisten het bij Finn dus ook, en willen het nu ook weten. Gewoon, omdat het kan. En omdat ik rete nieuwsgierig ben! Hahaha!
Hier weet ik het al lang, We hebben maar 2 kinderkamers dus ik moest wel weten of ik de baby bij broer of zus moet leggen. Verder vind ik het ook aanschouwelijker: je kan de naam al gebruiken of al communiceren (doe ik al: wordt een meisje en dan zeg ik nu al "meis je niet laten doen door die broer en neef hoor" of "wij gaan samen shoppen als je een puber bent", jongenspubers vinden dit mss geen leuke bezigheid LOL)
bij de 1e wilde wij ook weten wat het werd. een meisje....dus idd kleertjes gekocht en het kamertje mooi roze gemaakt. Toen het geboren werd bleek het een jongen te zijn!!! dussss....wij willen het deze keer niet weten. Je hebt de zekerheid toch nooit hou er rekening mee!!!
Wij wisten het bij de eerste 3 niet en bij de laatste wel, we hadden 3xde kamer neutraal en nu wilde ik graag meteen een jongens of meiden kamer en ik was hartstikke nieuwsgierig
Lijkt mij super om te weten. ik zou het raar vinden om wel helemaal te laten uitpluizen of het een downer is, maar dan niet even naar het geslacht te kijken...