Hallo Allemaal, Ben een tijdje niet op dit forum geweest omdat we hier behoorlijk in een dip hebben gezeten. Hier komt mijn verhaal: Op donderdag 8 juni teste ik positief en moest voor iets anders naar de huisarts en ook die bevestigde aan de hand van mijn urine dat ik zwanger was. HAPPY!!! Toen kreeg ik de zondags last van bloedverlies, niet veel maar toch zei mijn gevoel dat er iets niet goed was. Woensdag kreeg ik pijn linksonderin mijn buik, behoorlijk heftig kan ik zeggen. Maar later op de avond zakte het weer af, heb nog wel mijn urine weg gebracht ivm een evt. blaasontsteking maar de urine was schoon. En donderdag begon de pijn weer maar zo heftig dat ik niet kon lopen, zitten of liggen. Toen maar de hele dag op bed gelegen en om 16.30 kwam mijn vriend uit zijn werk en heeft meteen de dienstdoende HA gebeld en ik kon meteen langs komen. Werd meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis naar de gyneacoloog voor een inwendige echo. Wat bleek? Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!! Ja dan krijg je een klap in je gezicht als je dat hoort, ik moest worden opgenomen en dan zou ik geprikt worden om te kijken of mijn HCG ook zou dalen. Dat bleek dus niet het geval en ben ik s nachts om 1.00 nog geopereerd en hebben ze het vruchtje uit de eileider gehaald, alles was in tact gebleven. Volgende ochtend mocht ik naar huis. Ja en dan begint er een proces van verwerken van je verdriet, en daarvoor konden we elkaar heel goed steunen. Ook van vrienden en familie veel lieve reacties en hulp ontvangen. Nu moest ik vanmorgen voor controle weer naar de gyneacoloog om te zien of het HCG goed gedaalt was en wat bleek? Het was verdriedubbeld! Ze snapte er niks van en zei meteen, dan moet ik toch even weer een inwendige echo doen om te kijken wat er evt. aan de hand zou kunnen zijn. Het zweet brak me meteen uit, moet ik nu weer geopereerd worden? En toen wonder boven wonder zag ze een hartje kloppen in de baarmoeder!!!!! Ze heeft het tig keren bekeken en het is toch echt waar!! We zijn gewoon nog zwanger, waarschijnlijk zijn er 2 vruchtjes geweest waarvan er 1 in de eileider is blijven steken. Echt een wonder, dit had de gyneacoloog nog nooit meegemaakt!!! We geloven het nog niet, maar we hebben een echo en er zit toch echt een vruchtje van 9 mm. Ben nu 6 wkn en 5 dgn, ik kan het gevoel niet omschrijven maar het is helemaal GEWELDIG!!!!! Veel liefs van Miranda
Oooo wat fijn voor jullie... wat een verhaal zeg...!!! Geniet er lekker van het is jullie gegund...!!!
wauw!!! wat een verhaal!!! enorm byzonder! heel erg gefeliciteerd, en klim snel op je roze wolkje!!! liefs elfje
Zo, dat is inderdaad even schrikken geweest ja... dat snap ik best... gelukkig mag je nu toch op je roze wolk klimmen!!! Zou zeggen geniet er lekker van! xXx Joy
Wauw wat fantastisch voor jullie, zulk prachtig nieuws na die klap......... Van harte gefeliciteerd en ga er maar dubbel en dwars van genieten.
Hoi Hoi Zo wat een verhaal. Dat is allemaal even heftig geweest. Ik wens jullie veel succes. Groetjes kim
Dammm wat een verhaal zeg, van harte dat was wel even schrikken voor je. Echt niet te filmen! Gefeliciteerd ongelofelijk zeg. GENIETEN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groeten jennie72