Van harte meis! ben wel beetje jaloers op je snelle echo datum.... ik moet nog een maand wachten, maar dan hebben we wel 2 in een maand
Gefeliciteerd! Ja, alleen je banner..... je bent op dit moment 66 weken zwanger.... Beetje erg ver overtijd, hahahaha!
Als het goed is doet banner nu weer normaal. Al is dit een geschatte uitrekendatum aan de hand van mijn (ongeveer) laatste ongesteldheid. Maar ik vond die banners zo leuk dat ik hem vast neer heb gezet En allemaal bedankt voor de positieve reacties...
Allemaal bedankt,en andere zwangeren ook gefeliciteerd!!! Heb de test ingescant dus hij staat in mijn album... zwangerder kan niet!!! Kan nog steeds mijn geluk niet op!
Geen flauw idee,de dokter trok die uit haar laatje. Hij is vierkant,heel appart. Er staat een tekentje op van ons streekziekenhuis,dus daar zal die wel van zijn. In ieder geval vind ik hem wel leuk,want hij geeft 2 x aan dat ik zwanger ben! (één keer in de vorm van een plusje in het middelste vakje,en één keer rechtsboven,in de vorm van een roze streep.)