Hallo dames, Had eerder een topic geopend over meisjes namen. . . . maar wat bleek vandaag uit de pret echo onze baby heeft een piemeltje Dus bij deze nogmaals jullie mening maar nu voor jongens namen! Sam Sem Joey
Ik vind Sam het leukste! Kunnen ze trouwens al zo vroeg het geslacht zien? Dat wist ik helemaal niet, tegen mij werd telkens gezegd dat je met 20 weken pas zekerheid krijgt via een echo. Maar gefeliciteerd met jullie as zoon!
Ik vind persoonlijk sem het leukst, maar het zijn wel namen die hier momenteel alledrie erg in trek zijn (zuid-holland).
Tja ik had het ook niet verwacht dat ik nu al zou weten dat ik een jongen of een meisje zou krijgen. Maar onze knul had er zoveel zin in dat hij zijn piemeltje meerdere malen tijdens de echo voorbij liet zwaaien hihihi Denk dat ik heeeel veeel geluk heb gehad!
Sem! het is een populaire jongensnaam,, Helaas :9 heeel veel mensen vinden hem mooi! daar hebben wij de naam als 2de naam aan Juliën gegeven! Het geslacht is idd wel heel vroeg dacht dat je dat alleen via vruchtwaterpunctie en vlokkentest zoo vroeg kon zien in de zwangerschap! maar leuk hoor! heel veel geluk met jullie mannetje!