Ziet er wel goed uit! Morgen of overmorgen nog eens testen en dan zou je verschil moeten zien. Ik duim voor je!
Pindakoek@ Hij is niet duidelijk , maar over twee dagen weer eens testen. Heb net stiekem gekeken hoeveel dagen je voor nod zat Over twee dagen is je nod , je zit nu op dag 27.
Hoop met je mee !! Tja maar uitgaande van 28 dagen . Ik was nu deze ronde voor het eerst weer over tijd . Werd dus op dag 31 ongi.zit nu weer op dag 4 en was gister al weer van de ongi af. Maar ik blijf uitgaan van 28 dagen.
Lieve pindakoek, Wil je hoop niet de grond in boren, maar ik zie niks... En ik ken je van het testgedeelte en toen had je ook bijna elke maand zulke testen die op niets uitliepen. Dus meid, ik hoop echt dat ik het mis heb, maar doe jezelf dit niet aan en concentreer op de spannende tijd die komen gaat! Liefs Loesie
Uhmzz :s daarom plaats ik mijn testen ook in mijn topic zodat ik dit niet aan hoef te horen! Tuurlijk ga ik van niets uit, we hebben niet voor niets ICSI indicatie gekregen, maar hoop mag ik zeker wel houden!!
Maar wat wil je horen dan? Dat hij positief is? Sorry, maar ik zie niks... Ik bedoel het alleen maar goed...
oh meis, wat spannend enzo. ik ben het wel een beetje eens met Loesie: ik lees niets geks uit haar berichtje; de toon die ze aanslaat is begripvol ondanks de confronterende conclusie die ze trekt........leuk om te horen is dat nooit, he?!?? Je wilt de hoop houden en ik hoop voor jou natuurlijk dat er straks goed bericht is ! Sterkte!!
Pindakoek er is inderdaad niets te zien hoor.. Ik weet dat iedereen et graag wil maar geen streepje is gewoon streepje.. Je hoort et streepje gewoon te zien als je de test vast houd niet als je em zo dicht bit je gezicht houd . En de testen van kruidvat testen super snel positief ook. Maar ja we zullen het zien over een paar dagen maar denk dat loesie gelijk heeft.
Hoop dat loesie niet gelijk heeft, en ja in het echt zie je het altijd beter. Ik ga nergens vanuit, nogmaals. Enne, dat ik iedere maand een test plaats..laat me lekker..en wie zijn jullie...bigbrother..??
Ik hoop ook dat ik geen gelijk heb... Maar je plaatst een test, ik zeg er niks op te zien en geef aan dat de vorige testen ook op niets uitliepen en of het niet verstandig is om je te concentreren op wat komen gaat en vervolgens krijgen we (ook Nana en Sammy), terwijl we het goed bedoelen, een snauw... Dan wil je dus alleen lezen dat hij positief is...
Pindakoek, als jij iedere maand een test wil plaatsen moet je dat zelf weten dat weet ik niet eens. Maar ik mag gewoon reageren als ik dat wil en er is gewoon niets te zien meid. Als je naar een test moet staren om vervolgens een streepje te zien is dat gewoon niet goed. En ja misschien was de test te vroeg en heb je over 2 dagen wel een knaltest. Ik reageer niet om je af te kraken ofzo want we zijn hier om elkaar te helpen en ik hoop ook dat we ongelijk hebben. Maar het is ook niet voor niets dat je aan icsi gaat beginnen meis. Kop op en hopelijk ben je snel zwanger! Het is ook niet niks allemaal.
Pindakoek, sorry ik zie ook helemaal niets... Heb zelf genoeg getest om te weten wat een licht streepje is en wat niet. En dit is helaas echt omowit. Maar de hoop hoef je inderdaad nooit op te geven! Vind het echt heel vervelend voor je dat je het ICSI-traject in gaat. ICSI is niet niks, daar weet ik alles van met 9 verse ICSI pogingen en 10 terugplaatsingen. Maar ik weet óók dat het wel te doen is! En dat als je er samen voor gaat en je schouders er onder zet en niet alles alleen maar van de negatieve kant bekijkt, er ook positieve kanten aan kunnen zitten. Je kunt dichter naar elkaar toe groeien. Je kunt steun krijgen uit verrassende hoek, van mensen van wie je het niet verwacht. Je kunt bijzondere mensen ontmoeten en gesprekken hebben die je nooit hebt gehad. Je kunt krachten bij jezelf ontdekken waarvan je niet wist dat je ze had. En bovenal, je hebt de kans om zwanger te raken! En ja, tuurlijk zijn van al deze zaken ook de negatieve kanten te weerleggen. Maar probeer vooral ook de positieve kanten niet uit het oog te verliezen. En ja, ik heb makkelijk praten want ik ben zwanger... Maar nee, ik heb niet makkelijk praten want ik wéét hoe het is, want ik heb 9 keer het gehele traject doorlopen. Iedereen zal anders met dit traject omgaan, maar weet ook dat alleen jijzelf dat in de hand hebt. De situatie waarin je terecht komt heb je niet altijd in de hand, maar jijzelf bepaalt hoe je er mee omgaat en wat het met je doet. Heel veel sterkte en succes!
Ja sorry ben die opmerkingen gewoon zat en jullie hebben gelijk, tuurlijk mag je reageren op wat je ziet..maar zag écht wel iets op de test. Wacht nu mijn ongi af..was 8 februari voor het laatst ongi..dus ben benieuwd! @Sikki: super dat je wel zwanger bent geworden! sorry ben gewoon emotioneel en wil zooo graag
heb je nog een test gedaan pindakoek? Ik snap je emoties en frustraties erg goed meid.. die teleurstelling iedere keer is echt een ramp.
Ik snap het wel hoor Pindakoek! Die boosheid en frustratie na iedere mislukte cyclus is heel herkenbaar. Ik staarde soms ook zo lang naar een test dat ik écht wel wat zag. Maar ja, als ik realistisch en eerlijk naar mezelf was dan stond er echt niets. Sterkte meis!
Pindakoek k begrijp dat je het graag wil. Ik wil het ook graag en ben het ook zat dat het steeds mislukt. Begrijp je verdriet echt wel..
Pinda@ Ik snap je ook heeel goed , en ga mee in de woorden van sikke . Mooi verwoord meis. Je zit nu op dag 30 wie weet komt het niet die verrekte ongi, je weet dat het ook weg kan blijven door spanning he meis. Emo mag je zijn en is meer dan logische het is niet niks wat er allemaal bij komt kijken. Probeer te genieten van de dingen naast het hopen en krijgen van een wonder. Richt je op de icsi pogingen die komen gaan hoe zwaar ook zoek die sterke vrouw in je. Die is wel ergens dat weet ik zeker ! dikke knuf en volg je hart.