Hallo allemaal. Ik ben helemaal verbaasd en geloof het nog niet helemaal.maarre.ik ben zwanger! Op 17 augustus een miskraam gehad, deze duurde tot 22 augustus (het bloeden) en daarna niet meer ongesteld geweest. Ik wachtte dus mijn ongi af.nu is het 5 weken geleden vanaf laatste dag MK. Ik dacht laat ik maar es een test gaan doen. en ja hoor.verschijnen er 2 van die blauwe lijntjes! toch niet voor te stellen! ik kan het nog niet geloven! Dit zou wel echt super snel (en super geweldig fantastisch)zijn! Het kan toch niet zo zijn dat die HCG nog in je bloed zit? toch? ga voor de zekerheid morgen maar effe HA bellen! jullie horen het morgen! groetjes van een zeer verbaasd en in de war zwangere wendy!
hartelijk gefeliciteerd meid .ik heb het op dezelfde manier meegemaakt .MK en meteen weer zwanger .gaaf toch geniet ervan
ja gaaf is het zeker maar wel raar en zooooo onwerkelijk! hoe lang zat er bij jou tussen? tussen de MK en dat je ontdekte dat je weer zwanger was? het kunnen toch niet nog de HCG hormonen van de vorige zwangerschap zijn? heb jij ook test bij HA laten doen?
Wil niet bot over komen , maar : Weet je zeker dat je niet positief test van je vorige zwangerschap? (om teleur stelling te voorkomen) Het hormoon kan tot 9 weken naar MK/Curetage in je lichaam blijven zitten... Als dit niet het geval is : Van Harte meid!
5 weken is erg kort. hou er rekening mee dat er een grote kans in zit dat het nog van de miskraam is. groetjes
12 mei is MK echt op gang gekomen , 6 juni positieve test .(ik wist wel zeker dmv bloedprikken na MK dat hcg uit lichaam was) sommige vrouwen hebben idd. wat andere meiden zeggen heel lang hcg na een MK in hun lichaam hebben .ik duim voor je dat het een nieuwe zwangerschap is
Ik hoop voor je dat het niet nog hcg is van je vorige zwangerschap, dat is nl. nog mogelijk. Ik zou even om een bloedtest vragen bij je HA, dan heb je duidelijkheid.
is dat echt nog mogelijk na 5 weken? ik dacht dat dat niet kon.maar ga het zeker na laten kijken! heb voor donderdag al een afspraak staan en morgenochtend kan ik de verloskundige bellen!
Hmm word nu toch wel een beetje onrustig en onzeker! Ik hoop zooooooo dat het NIET de HCG is van de vorige zwangerschap! Zal het laten weten op het forum.hoe het afgelopen is zodra ik meer nieuws heb!