Nou ik ben blij met jullie waarschuwingen maar was wel geschrokken.... Gisteren verloskundige gebeld en inderdaad het kan zijn dat het nog de HCG van de vorige zwangerschap is....ze kunnen nu niks doen voor mij (om mij zekerheid te geven) het is een kwestie van afwachten! Als ik binnen nu en 2 weken nog niet ongesteld ben moet ik weer een test doen en als die dan ook positief is dan kan ik weer met hen bellen. dus nu onzeker of ik wel .....of niet ...... lekker waardeloos is dit zeg! nou ja...kan niks anders doen dan wachten dus dan doen we dat maar... en hopen op goed nieuws over 2 weken
Sterkte met de spanningen tijdens het wachten. Ik kom nog maar net kijken maar weet wel dat wachten verschrikkelijk is. sterkte xxx jessey
Sterkte met afwachten meis en hoop dat we over twee weken het goede nieuws krijgen dat je zwanger bent.. Liefs Britt
Ik hoop het ook...gisteren 2 tests gekocht...ga er 1-tje volgende week al doen en dan die week erna nog 1-tje! Gewoon om die 2 weken wachten te overbruggen. Ben nog steeds niet ongesteld....volgende week is MK 6 weken geleden en ik was 6 weken zwanger toen..heb ergens gelezen dat het vaak net zo lang duurt voordat je weer ongesteld wordt als dat je zwanger was... Voel me wel zwanger....pijnlijke borsten, las net dat topic over eerste symptonen - gevoelige borsten en herken alles! en ben overdag errug moe, ik werk full-time en soms heb ik het gevoel van als ik nu mijn hoofd op mijn bureau neer leg dan val ik in slaap! haha.... Zooooooo...irritant dat wachten! Houd er verder wel rekening mee met eten en drinken enzo....dus niet de dingen eten die je niet mag (als je zwanger bent) en geen alcohol. Hopelijk niet voor niks allemaal! zal jullie laten weten wat de "uitslag"is van volgende week en daarna die van de week erna....pfff moet zeggen dat ik wel veel pijn in mijn buik van heb...ben zo'n stress kikker!
Spannend dat wachten. Maar ik wil je ff laten weten dat het bij mij ook gelijk na de MK weer raak was. 4 weken na de MK had ik een nagetieve test en 5 weken na de MK weer een lichtpositieve. En inmiddels ben ik al weer 8 weken zwanger en heb ik het hartje al zien kloppen van het kleintje! We hopen dat we je binnenkort echt kunnen feliciteren! Groetjes Simone
Wat vervelend voor je wendy dit wachten! Ik wens je veel sterkte en geduld..en ik hoop het zo dat je echt zwanger bent! Liefs
ja ik hoop het ook zooooo! ik voel me ook wel echt zwanger, pijnlijke borsten (beetje) misselijk.... zoooo spannend dit!
Vandaag hield ik het niet meer! Voel me ook zooooo zwanger. Misselijk, gevoelige borsten, erg moe etc.... Dus ik heb de dokter gebeld, kreeg de assistente aan de telefoon en volgens haar kon het helemaal niet het HCG zijn van de vorige zwangerschap! Dus uitgelegd wat de vorige assistente had gezegd en de verloskundige maar ze bleef erbij dat ze het raar vond. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor bij de dokter vanmiddag....vanuit werk eerst langs huis, nogmaals een test gedaan: weer POSITIEF! Daarna naar dokter. Volgens haar kon een pos.test maar 2 dingen betekenen of ik had een "vliesje" van de vorige zwangerschap in mijn baarmoeder die het hormoon HCG nog aanmaakte of ik was inderdaad echt zwanger. Dus belde ze de gyna. die de echo had gedaan, de man was er niet dus had ze andere gyna aan de telefoon. Die legde uit dat tijdens vorige echo niks bijzonders te zien was (dus ook geen vliesje) en dat de baarmoeder (uhh die van mij dus) echt leeg was.....dus tja het kan eigenlijk maar 1 ding betekenen.....IK BEN ZWANGER! HAHA.....tja anders hielp mijn lichaam mij ook wel heel erg voor de gek...kon/kan toch ook niet anders! Pff...nou goed..nu blijft nog de vraag over: hoe lang? Dat kunnen ze over 2 weken zien met een echo...ik heb meteen een afspraak gemaakt en hij staat gepland op 19 oktober! Spannend! tot zo ver....groetjes van een zeer gelukkige wendy (die het nog steeds wel erg spannend vind...en graag de echo wil om te zien of alles ook goed is..)