Zo voelt het dus ook en verschrikkelijk hoe jij je erna hebt gevoelt gun je niemand.Respect dat je door bent gegaan en nu een hele sterke mama bent zo te lezen wat zullen jou kindjes later trots zijn
Dank je ) jep ben doorgeggaan en wel alleen Bij mn zoon had ik niemand deed alles alleen Mn ouders deden de kamer en ware bij me Ziekenhuis en erna maar heb alles alln betaald En gedaan mn vriend kwam trug toen sem 1 was En nu weer zwanger hij wilt het niet eens Hij zeg denk je dat mij vasthoud dit en dat Ik trouw nooit met jou ect lkkr na 10j Samen te zijn heee nog doe ik het alleen Heb ze beiden gehouden wetend mn leven Heel moeilijk word maar nu ben ik dr klaar voor Toen niet heel simpel 21 jaar en zwanger dan begint je leven Net !!!
Komt wel goed meid ik was 19 zwanger 20 toen alleen kwam te staan haar vader bleek na 5 jarige relatie toch niet zo'n zin te hebben in een kind.Dan toch lekker niet heb alles toen ook alleen gedaan is positief je vind je uiterste innerlijke kracht.. Toen nare relatie en nu weer relatie verassings baby maar dan wel samen al wonen we niet samen ik houd teveel van mijn alleenstaande moeder leventje is echt aanpassen..Gwn genieten en hijs zijn kinderen dan niet waard gelukkige hebben je kindjes een sterke liefdevolle mama.. En de egoistische vader komt zichzelf wel tegen they always have regrets when its to late..
Lijkt dus beetje mij. Verhaal Ik woon ook niet samen Zorg alleen voor mn zoontje En deze krijgt ook alles nieuw en op en top Zodls mn zoon heb al aardig wat weggelegt Zodat ik niet afhankelijk ben Mijne zweerde die ze best ging doen Voor imaam trouwen op zn turks alles Heeft koophuis staat al 1.5j leeg En vertel ik zwanger was I. Een x gebruikte hij me Hadden niks gemeen Wou me alln vo de sex bla bla bla Ma komt wel steeds trug ! Zo stom ene moment ben he dol gelukkig Die zn best doet ander moment Zit je in schock wat voor klootzak het is !! Maar mij boeit niet ik weet van mezelf dat ik Na 10j geen andere kan is veelste moeilijk Want oh die man is mn hele leven ,. Maar ja helaas andersom word je as vuil Behandelt snap niet eens k het 10j al volhou Maar heb mn geld mn huis mn leven Alles kom niks te kort ) dus heb zoieys Wil je gaan ga maar daaag beter krijg je ni Bij mn zoon ook 2j vrijgezel laat staan Hijs 34 hij hoort allang aan kindere alles te Denke was ni zo makkelijk duurde 4,5 j Hij denk die altijd jong blijft Mijn kids zijn gewenst K was 24 toen mn zoon op wereld Bracht 2008 had ik gemiste miskraam 2009 van mn zoontje En heb totaal geen spijt mensen praten van Ja geen vader bla bla hoe kun je dat doen Nou heel simpel als kind niet weet wat die Mist heeft ie er geen baat bij Mn zoon is verslaaf aan zn opa Hij maakt vaderdag kados voor hem Ooit hoef ik ze alleen te laten lezen Hoe hun vader was ) dan begrijpen ze Welke keuse k moest maken Daarom bewaar ik erge gesprekken ook in mn Mail .. Kunnen ze ooit zelf zien hoe hun vader is S