Ik had hem vanochtend omgekleed en leg hem dan op zun buikie om zun kontje goed te kunnen schoonmaken... en ineens zag ik dat hij zun eigen beentjes onder zun kont schuift en ze strekt.... en tilt zo zun hele kont op..... verbaast als ik was.. zo snel.. hij gleed ook elke keer een stukkie naar voren ik had op dat moment geen camera bij de hand... dus vanmiddag heb ik hem weer op zun buik gezat toen ik zun shirt in majo deed... en had natuurlijk een camera bij de hand.... http://www.dropshots.com/day.php?userid=167465&cdate=20061229&ctime=140206 zie hier het resultaat
uh waarom stop jij zijn shirt in de mayonaise? volgens mij begrijp ik dit dus helemaal verkeerd Groetjes Anita
Hahaha! Die pluk! Jeetje Sjarrel, wat is die van jou snel, zeg! Als ik het bewijs niet had gezien.....die van mij doet dat echt nog niet!
pluk in zijn Mallot hihihihi ik moest ook ff denken hoor, maar toen ik dat ukkie zag wist ik het. groetjes
Kijk nu begin ik het ook te snappen (hihihihihihihihi) geloof dat ik toch maar eens een ander kleurtje moet nemen bij de kapper, blond ofzo Groetjes Anita
Grappig he, net of ze dat s'nachts leren.Steven is s'morgens op het aankleed kussen ook erg actief, kontje omhoog, aan het behang voelen, lachen, schater lachen als ik kiekeboe speel, nana en tata zeggen en met z'n tong prrr zeggen. Prachtig, wat een heerlijk kind.
Echt heel leuk inderdaad op het aankleedkussen. Lucas kan ook absoluut niet stil liggen. En nu met zijn lippen op elkaar een soort brrrrrrr geluidje kan maken is hij ook nog eens de hele tijd geluid aan het maken. Echt een geweldig feest. Tja ben met Lucas aan het oefenen op de buik. Daar heeft hij echt geen zin in normaal. Maar het wegduwen/afzetten met zijn knie-en probeert hij wel alleen zijn armen en hoofd doen nog niet echt mee. Achja, van een 3 en halve maand oud ventje ag je dat ook niet verwachten toch?! Maar hele leuk video. Als je zoiets ziet wordt je echt vrolijk...
Die van mij probeert verkeerd om te kruipen. Hij ligt dan op zijn ruggetje en gaat dan in een soort boogje/ bruggetje staan. Op de achterkant van zijn hoofdje en op zijn voetjes, maar vooruit komt íe niet!
wow sjarrel.. Jouw ventje is echt heel snel he met alles Ik heb eslem eigenlijk nooit zo lang op het aankleed kussen..en zeker niet op haar buik.. Hoofdje omhoog gaat dus nog niet echt als ze op haar buik ligt..maar wel zittend of als ik haar vast heb hoor.. Ze kan ook al zelf zitten een beetje..maar wel heel kort..en als ik haar mijn vingers geef om zich aan vast te houden trekt ze zich op om te gaan staan leuk is dat he!