verband geplande keizersnede - gemakkelijk kindje?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bunchy, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier geplande ks, maar geen makkelijk mannetje, natuurlijk wel de leukste en liefste vd wereld ;), maar door wat problemen (oa reflux en kma) wel wat huilerig soms en qua karakter ontzettend driftig hihihi dat is ook grappig stiekem

2. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    hier ook makkelijk jochie na ks

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier een onverwachte keizersnede, maar ventje lag nog erg hoog. Hij huilt alleen als er echt iets is, alhoewel ik er ook wel van overtuigd ben dat kindjes die niet 'makkelijk' zijn en veel huilen ook echt wel ergens last van hebben.
    Ik zet makkelijk tussen haakjes omdat ik het niet fijn vind om te zeggen dat een baby niet makkelijk is, maar moeilijk. Terwijl het kindje niet goed in zijn vel zit en dit niet anders kan uiten dan te huilen.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hmmm... als ik het heel 'krom' bekijk...

Vigo is met een spoed KS ter wereld gekomen. Hij was en is absoluut niet gemakkelijk. Enorm driftig en het is er écht 1 met een gebruiksaanwijzing.

Milan daarintegen is met een niet geplande KS geboren :D Laat me dat even verduidelijken: omdat mijn ontsluiting bij de eerste bevalling niet vorderde, was de kans zeer groot dat het bij de bevalling van Milan hetzelfde zou gebeuren. Toch wou ik het toch graag eerst zelf proberen (mocht kiezen tussen vaginaal of KS) Ergens wist ik dat het uit zou draaien op een KS (en dat is uiteindelijk ook gebeurd) maar ik had zo gehoopt dat het me zelf zou lukken. Overigens kon ik me er wel makkelijker bij neerleggen dit keer en was het goed zo. Milan heeft dit denk ik aangevoeld want het is een heerlijke baby die 9 van de 10 keer vreselijk goed gemutst :D Hij vind het niet erg om even alleen te spelen en hij huilt eigenlijk alleen als hij ergens last van heeft. Hij word ook niet huilend wakker maar kijkt eerst even lekker om zich heen en begint dan wat te brabbelen. Het is zo'n heerlijk kind :D

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hier hebben we ook een makkelijk en lief ventje. Dat heel goed slaapt en goedlachs is.

ook hij is geboren met een (spoed) keizersnede.

Deel Deze Pagina