Wie van jullie heeft een voetenzak gekocht bij de maxi-cosi? En zo ja, gebruik je de voetenzak veel? Ik ben eind februari uitgeteld, dus dat is nog wel een periode dat het erg koud is. Maar ik vind ze nog behoorlijk aan de prijs en twijfel nog. Ik vraag me af of ik er ook één zelf zou kunnen maken van bv. een fleechedeken met een rits erin. Of zou dat weer te dun zijn?
als je zeg maar gaat wandelen of lopen met de cosi op het frame heb je wel een voeten zak nodig(zie marktplaats)anders kan een wel lijkt mij als het alleen maar in en uit de auto is.........
Caitlin is van november en ik heb een voetenzak bij me maxi ik heb hem heel vaak gebruikt omdat we midden in een verhuizing zaten en we op en neer vlogen om te klussen Caitlin lag dan lekker warm in haar maxi incl. voetenzak
als je een goedkope voetenzak wil moet je ff op deze site kijken daar zijn ze heel goedkoop en ze verzenden ook als het een eind uit je buurt is http://www.bebeluna.nl/index.php?cPath= ... 38a6f9d831 ik zelf ben begin maart uitgerekend en die man van prenatal zei tegen mij dat ik eigenlijk niet zo'n ding aan hoefde te schaffen zonde van het geld zei hij voor die ene maand zei die kan je net zo goed een dekentje gebruiken... want als je hem weer in okt nov nodig heb dan past hij al bijna niet meer in die voeten zak... dus kijk maar groetjes mij
Wij hebben er wel 1 gekocht, bij de eerste had ik er ook 1 en die is van eind augustus en evengoed hebben we die veel gebruikt.
mn dochter is in Juli geboren maar ook wij hadden hem en ook nog best wat gebruikt, in sept. was het vooral sochtends toch erg frisjes en deze komt in feb. dus anders had ik hem nu alsnog gekocht.
ik zit er ook over te twijfelen...of zo´n zak of zo´n soort skipakje..dat lijkt me ook wel erg lekker warm voor de baby. Ik ben 1 maart uitgerekend, maar denk dat het dan ook best nog goed koud zal zijn.
Mijn zoontje is eind oktober 2004 geboren en ik had er geen 1 aangeschaft. Als het koud was, gebruikte ik gewoon een dekentje, mss iets minder handig, maar wel een stuk goedkoper en net zo effectief. Ik heb de voetenzak echt niet gemist.
ik ben begin april uitgeteld, dus nee heb geen voetenzak erbij genomen... doe ik wel tegen de tijd dat het nodig is!
Mijn dochter is van Juni en heb de voetenzak echt wel veel gebruikt.. Een dekentje trappen ze er op een gegeven moment ook zo makkelijk af..
Ja precies, toen Iman heel klein was gebruikte ik een dekentje, ze is van juli. Nu gebruik ik de voetenzak echt heel veel!
wij hebben er geen gekocht bij de 1e en nu doen we het weer niet. We hebben steeds een dekentje om de beentjes gevouwen. Die ukkies hebben plek zat over in de cosi waar je ene dekentje onder kan stoppen. Bij ons vertelde de man van de winkel ook dat het niet nodig was, wel eerlijk.
Soufian is van November en ik heb dat ding echt heel veel gebruikt, beschermt ook nog een beetje rond het hoofdje en dat kan met een dekentje toch minder. En later heb ik hem ook nog (eventjes) in de wandelwagen als voetenzak gebruikt, maar daar was Soufian snel uit gegroeid ! Ik vind het een absolute topper, die zak ! Liefs Ilja
niet gekocht, als ik straks denk dat het nnodig is kanhet alsnog. vind die dingen wel erg duur hoor, en een dekentje valt daarbij dan mee, kijk wel of dat straks handig is, anders haal ik er gewoon één.
Ik heb geen voetenzak gekocht. De baby word in de zomer geboren . En anders gebruik ik een vliesdekentje (tenzij ik er een krijg voor bijvoorbeeld mijn verjaardag). Gr, Butterfly
ik heb er geen gekocht, maar ik zou heb wel kunnen lenen bij mijn vriendin! Ik heb wel een skipakje gekocht ipv een jasje en een lekker fleecedeken... mocht het werkelijk nog nodig zijn, dan zijn ze snel genoeg gekocht! al zou ik dan eerder voor zo'n ding van lodger gaan! daar heb je weer wat meer aan in mijn ogen!
Ik heb er wel een gekocht (Rick is van augustus 2006), maar ik moet zeggen dat Rick het er altijd ontzettend warm in heeft en veel zweet (als hij er in zit, dan dus ook zonder jas want anders is hij echt kletsnat).... Ik gebruik nu vooral toch een jasje en vaak een fleecedekentje....voordeel is dan ook dat hij met zijn nijntjespanner kan spelen (in de voetenzak niet want dan zitten zijn handjes verstopt).... De keus is aan jou, maar ik denk dat - ondanks dat ik hem weinig gebruik - ik hem toch niet kan missen, stel je voor dat het toch nog gaat sneeuwen of echt heel koud wordt....
Ik heb er een gekocht van wallaboo.nl. Vrij prijzig, maar je kunt hem ook voor de kinderwagen en het fietszitje gebruiken. Ze kosten 45 euro. Er zit er ook 1 bij mijn maxicosi, maar die is wel gebruikt, een donkerblauwe. Als je hem wil hebben mag je hem wel overnemen voor 10 euro.