Hoi allemaal, Ivm licht bloedverlies en krampen in mijn buik mocht ik vandaag langskomen voor een echo. Ze zag alleen wat verdikt baarmoederslijm en iets wat op bloed leek, maar geen vruchtzakje.. ze twijfelde dus of het dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn en gaat me doorsturen naar het ziekenhuis voor bloedprikken en echo. Nu zei ze, ik zou dit beeld alleen kunnen zien als je minder lang zwanger zou zijn.. maar ik heb redelijke normale cyclussen, ik twijfelde deze keer alleen over mijn eisprong.. of die 2 of 4 mei was.. maar wat als ik mis zit? Dat ik later een eisprong heb gehad? Ik heb op 13 mei een positieve digitale test had (clear blue die je 6 dagen eerder kan doen) de andere testjes van action waren toen echt super licht.. Ik probeer ergens hoop uit te putten, omdat ik door de echo en de verloskundige meer vragen dan antwoorden heb.... Kan een zwangerschap in je baarmoeder zo oplossen dat je daarna opeens niks ziet zitten en ook bijna geen bloed hebt?
Stel dat je op 13 mei 8 dpo was, dan was je op de echo 6+1 weken zwanger en dan zou je zeker wel een vruchtzakje verwachten. Je zou hoogtens 6 weken zwanger kunnen zijn, maar veel korter niet echt. Hopelijk lag het aan de echo en ga je iets moois zien bij de gynaecoloog.
Vervelend die onzekerheid! Ik heb 3 keer een miskraam gehad. Bij de 1e had ik ook minimaal bloedverlies en al vrij snel was het klaar! 4 weken later had ik alweer een positieve test! Bij de andere 2 miskramen was het ook snel weer over. Ik heb alleen bij de laatste miskraam een echo gehad, was alleen 2 weken later. Toen was ook alles schoon en m’n eisprong zat eraan te komen. Sterkte, hopelijk snel meer duidelijkheid!
Dankjewel voor je reactie helaas is het bloeden gisteravond begonnen en is alles eruit gekomen. Hopelijk is er snel allemaal uit en beginnen we aan een nieuwe start..☺️
Het is hier een miskraam geworden gister, alles kwam er opeens uit. Hopelijk bij mij ook snel helemaal schoon en snel een positieve test