ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door onzekere mama, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    sinds 3 jaar heb ik een implantaat tegen zwangerschap, omdat ik niet tegen de pil kan. Mijn arts zegt dat ik dan ook geen eisprong kan hebben omdat ik ook niet ongesteld wordt.

Nu heb ik dezelfde klachten als bij mijn vorige zwangerschap (toen had ik geen implantaat), ik heb bruine afscheiding en buikkrampen bij mijn eierstokken.

Aangezien ik niet ongesteld kan worden is het ook moeilijk om een tijd te bepalen voor een zwangerschapstest.

Zijn er mensen die dit herkennen en wel of niet zwanger zijn geworden door een implantaat heen zouden die mij dan willen antwoorden of zij wel of niet zwanger zijn geworden?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee...

Misschien is er wel een infectie ontstaan?

Gewoon even een test doen of bloed laten afzuigen.

Succes!

3. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    Dank je wel voor je antwoord ik zal volgende week eens gaan testen

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik hoop dat je wat antwoorden krijgt waar je wel iets aan hebt meis...

Succes in elk geval!

5. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    je hoort het van me zodra ik het weet.

6. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Misschien moet je implantaat vervangen worden? Ik dacht dat zo'n ding (is het implanon?) ongeveer twee jaar werkt, het scheidt hormonen af. Als die op zijn is het logisch dat... je eisprong en je menstruatie weer op gang komen.

7. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    ja me implantaat moet er in maart uit omdat hi er dan 3 jaar in zit en dan verlopen is.
    ja het is inplanon.
    ja maar dat is het is het nou die implantaat is nog niet verlopen en het was geen menstruatie die op gang kwam.
    ik weet dat een beeetje zwanger niet bestaat.
    en weet ook wel hoe een zwangerschap voelt.
    en dat gevoel heb ik nu weer.
    daarom vraag ik me af of er mensen zwanger zijn geraakt door inplanon heen.

8. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    hmm ik heb wel veel negatieve verhalen gehoord over de implanon, misschien moet je eens naar googlen. En verder tja testen werkt het beste ;)

9. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    ja ik heb ook op google gekeken en heb wel verhalen gelezen over vrouwen die zwanger zijn geraakt met een implantaat.
    ik wacht nog ff met testen maar als de buikrampjes en het misselijk zijn aanhoud ga ik maar testen.
    ben benieuwd :) .

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Implanon moet heel precies geplaatst worden, als het verkeerd geplaatst wordt of hij verschuift, kan het inderdaad zijn dat hij niet voldoende meer werkt. Misschien dat de hormonen ook om één of andere reden sneller uitgewerkt kunnen zijn. Als je zwangerschapstekenen hebt zou ik geen week wachten, maar zo snel mogelijk een test doen. Je hoeft daarvoor geen menstruatie te hebben gehad om bevrucht te zijn. Als je zwanger bent kan het implantaat best zo snel mogelijk verwijderd worden.

Ik zou snel testen meid!

Veel succes!
    Sandra

11. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Zijn hele rechtzaken geweest over die implanon dus je zal zeker de eerste niet zijn die erdoorheen zwanger is geworden, gewoon even testen dus!

12. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    ik heb hem in het ziekenhuis laten plaatesen bij ene ards die er ervaging mee had.
    en voel hem ook gewoon goed zitten enzo.
    en ken het me haast niet voorstellen toch zwanger te zijn.
    maar omdat de pil niet werk bij mij en ik gewoon zwanger raakt ben ik nu toch een beetje bang dat dit ook niet echt werk.
    maar heb me zelf voor genomen nog 1 week te wachten.
    en dan ga ik echt testen als ik me nog zo voel.

13. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    ja ik heb op internet gelezen dat er vee lvrouwen zijn zwanger geraat terwijt ze imlanon hadden.
    maar wat me opval is dat ze zeggen dat ze het niet voelde zitten en ik voel hem wel.
    en bne in die 3 jaar niet 1 keer ongesteld geweest ofzo.

14. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi mijn schoonzusje is zwanger geraakt ondanks implanon dus wie weet laat je het even weten? succes jennie72

15. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    hoi oi,
    had je schoonzusje al lang implanon en voelde zij hem wel zitten?
    als ik iets weet laat ik het je weten oke :) .

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi lees het nu pas sorry volgens mij al een tijdje maar weet ik niet zeker.
    Ik weet niet ofdat zij hem voelde zitten maar het is toch mis gegaan en een mooie zoon tot gevolg ;) maar dat betekend niet dat hij helemaal onveilig is denk ik zo zou gewoon even naar de HA gaan en een test laten doen.
    succes jennie72

17. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    hoi hoi,
    weet jij of je schoonzusje wel ongesteld werd met inplanon?
    want dat heb ik niet|.
    dus dan denk ik weer het kan niet dat ik zwanger ben.
    maar de symtonen lijken er wel op.
    wacht nog ff met testen.

18. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Volgens mij was bij vrijwel al die vrouwen die zwanger zijn geworden 'ondanks' implanon, het staafje helemaal niet ingebracht maar in de applicator blijven zitten (de naald waarmee het implantaat wordt ingebracht). Ik heb een paar van die vele rechtszaken bijgewoond, beroepshalve...
    Veel huisartsen hebben daarna een cursus gevolgd hoe ze het staafje moeten inbrengen. Als je het voelt zitten is het zeker goed, dan zou het moeten werken. Maar als de drie jaar bijna om zijn, kan ik me voorstelllen dat de werking minder wordt, en dat je menstruatie/eisprong er 'doorheen' gaan komen... Sommige mensen raken zelfs door de pil heen zwanger.
    Spannend hoor, ik zo snel naar de huisarts gaan en testen.

19. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    ja dat heb ik ook gehoord dat bij hun het staafje er iet in bleek te zitten.
    en ik voel hem goed en ben er nooit ongesteld door geworden ook.
    dus dan denk ik weer hoe kan ik zwanger raken als ik niet een songesteld word.
    ik bne door de pil heen ook zwanger geraakt.
    daarom heb ik toen inplanon gekregen.
    maar het is een dag of 4 geweest dat ik bruine afscheiding had met zeurdrige buikkrampjes en die buikkrampjes heb ik nog soms nu.
    heb dat in die 3 jaar noot gehad.
    vind het heel raar allemaal.

20. onzekere mama

28 jan 2007
    25
    0
    0
    mama
    rotterdam
    ja dat heb ik ook gehoord dat bij hun het staafje er iet in bleek te zitten.
    en ik voel hem goed en ben er nooit ongesteld door geworden ook.
    dus dan denk ik weer hoe kan ik zwanger raken als ik niet een songesteld word.
    ik bne door de pil heen ook zwanger geraakt.
    daarom heb ik toen inplanon gekregen.
    maar het is een dag of 4 geweest dat ik bruine afscheiding had met zeurdrige buikkrampjes en die buikkrampjes heb ik nog soms nu.
    heb dat in die 3 jaar noot gehad.
    vind het heel raar allemaal.

Deel Deze Pagina