vanmorgen negatief getest en 3 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door trientje, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trientje

trientje Lid

30 jan 2007
    24
    0
    0
    Hallo,

Ik ben eind december gestopt met de pil en mijn :evil: gekregen en had steeds een cyclus van 28 dagen.
    Nu heb ik pijnlijke tepels en moet ik ook vaak plassen en ben 3 dagen overtijd.
    Deze morgen getest maar negatief :( .
    Zouden die symptomen nu zijn omdat ik gestopt ben met de pil of zou ik binnen enkele dagen nog eens testen :(: .

Groetjes,

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    je kan het over twee dagen nog eens proberen, maar kan heel goed ontpillen zijn hoor, ik was twee maanden terug ook 6 dagen over tijd en drie negatieve testen... daarna gewoon ongi...

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hoi trientje.

Je hoort vaak dat je na jhet stoppen eerst eens moet kijken wat je cyclus doet. hij kan heel goed flink in de war zijn door het stoppen met de pil. Ontpillen noemen ze dat.

daarentegen heb ik ook gelezen dat meiden binnen de eerste maand wel zwanger zijn geraakt, maargoed dat is heel moeilijk te bepalen voor ons.

succes!

4. trientje

trientje Lid

30 jan 2007
    24
    0
    0
    jaja...

nog steeds vol spanning...

Nog geen maandstonden dus 5 dagen overtijd...

spannend...

groetjes

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Trientje, ik ben het levende bewijs dat het kan in de eerste rond na meer dan 13j de pil! Op 20/12 mijn laatste pil genomen, 4 dagen later ongesteld geworden en daarna niet meer...
    Nu ik had wel 2 dagen voor mijn nod als licht positieve test en het geluk dat ik meteen een standaad cyclus had van 28 dagen. Er zijn wel meerdere meiden waarbij hun eerste cylus meer dan 40 dagen gaat duren.

Dus gewoon over een paar dagen nog eens testen en in de tussentijd gewoon verder blijven klussen!

6. trientje

trientje Lid

30 jan 2007
    24
    0
    0
    bedankt sofieke!

ben echt benieuwd, heb wel sinds vorige week last van pijnlijke tepels, maar ja, we zien wel...

Ik heb ook altijd een cyclus van 28 dagen gehad, mijn laatste(december) was zelfs 27 dagen.
    Ik heb op 28/12 mijn laatste pil genomen en op 31/12 ongesteld geworden en nu nog steeds afwachten.

hoop wel dat de duiveltjes nog lang wegblijven...

groetjes
    Trientje

7. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    het kan ook zijn dat je een verlate eisprong hebt of gewoon een keer de menstruatie overslaat. Ik had dat zelf ook. Ik was al 8 dagen overtijd maar teste negatief. Ik had me voorgenomen niet meer te testen en gewoon af te wachten. Na 3 weken overtijd toch nogmaals getest en toen kwam er een lichte streep tevoorschijn. Naar de dokter geweest en deze dacht dat ik dan al 7 of 8 weken zwanger zou zijn. Ik had een echo gehad en hierop was vrijwel niets te zien. Ik heb dus denk ik gewoon een menstruatie overgeslagen. Vergeet dus niet om gewoon door te klussen. Niet geschoten is altijd mis. Succes ermee. Ik heb donderdag weer een echo en ik verwacht dat ik nu toch wel echt 8 of 9 weken zwanger ben. Spannend allemaal.

Groetjes en succes ermee!

Deel Deze Pagina