Zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mandy1993, 21 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy1993

Mandy1993 Nieuw lid

21 jan 2017
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik zit met een aantal vragen en ik kwam er helaas niet uit. (Ik weet niet of dit bericht hier hoort)

Ik gebruik al een aantal jaar de pil en vergeet hem nooit. Nu heb ik hem de afgelopen 2 maanden doorgeslikt en ben ik hem 2 keer vergeten in week 3. (Wel regelmatig gemeenschap gehad zonder extra bescherming)

Ik heb afgelopen dinsdag mijn laatste pil genomen en ik zou ongesteld moeten worden, nu is het zo dat ik wel krampen heb gehad maar ik alleen licht roze afscheiding heb. Ook lijken mijn borsten groter en gevoeliger en heb ik af en toen een opgezette buik en vaak moe. Ik voel me gewoon anders. Normaal begint mijn ongi gelijk met normaal bloed en nooit licht roze. Dit duurt nu al 24 uur.
    Ik heb voor de zekerheid 2 testen (van de action) gedaan en beiden waren negatief.

Heeft iemand ervaring of tips?

Liefs Mandy

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je testen negatief zijn, dan komen jouw symptomen in elk geval niet van een zwangerschap. Want dan zou je onderhand dermate veel HCG aan moeten maken (vooral als je borsten al zouden groeien!) dat dit zeker zichtbaar zou moeten zijn op een zwangerschapstest.

Deel Deze Pagina