Afgelopen maand gestopt met pil en nu zwangerschaps kwaaltjes help

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bossie90, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    Hallo ik ben in december gestopt met pil gelijk ongesteld geworden. Mijn cyclus was voor dat ik met de pil begon echt regelmatig zon 30 dagen. En nu ben ik al zon 3 tot 6 dagen overtijd en heb al 2 weken last van lage rugpijn en buik krampjes die komen en weer gaan. En zinds paar dagen zit mijn riem ook wat strakker heb altijd hep broeken aan dus riem zit ook vrij laag. Heb ook al 4 testen gedaan 1e 5 dagen voor nod 2e 3 dagen voor nod . 3e op nod en 4e vanochtend vroeg allemaal negatief . Maar heb wel last van draaierig gevoel niet hele tijd maar 1x per dag ofzo .heledag zeurderig gevoel onder in buik straalt door naar de rug al 2 weken ene keer erger als andere keer . En hoofdpijn niet elke dag maar wel aantal keer . En afentoe lichte steken in mijn borsten

Kan iemand mij helpen

Mvg e.b

2. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het 'ontpillen' kan deze kwaaltjes ook verklaren.

3. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    Moch ik wel zwangerbzijn is het welkom

4. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    Had ook 3 dagen voor nod donkerbruin bloed halve dag maar. Maar wel wat

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Hoop voor jou dat je toch zwanger bent, maar ga er maar vanuit dat je menstruatie in de maak is... Ik denk dat je hormonen bezig zijn om weer in balans te komen.

Voor ik, +-19 jaar geleden, aan de pil begin was ik ook altijd regelmatig. Volgens mij precies op dag 28. Nu zit mijn cyclus rond de 31 dagen.
    Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil kwam na 59 dagen. Ik heb toen de eerste dag bruin bloed verloren en de dag erna helderrood... Na die "eerste keer" zijn mijn menstruaties heviger geworden.

Je moet denk ik nog even afwachten!

6. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    Dat bruin verlies was 4 jan en daarna helemaal niks meer wel afentoe gevoel maar nu vooal wat witte /gele afscheiding . Als ik uitga van 28 dagen cyclus ben ik nu bijna 1 week overtijd

7. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    En dat oud bloed was echt maar 2 uurtjes is nu al 8 dagen geleden dat oud bloed

Deel Deze Pagina