gewoon ff klagen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door piri piri, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Wat duren de dagen soms lang he, als je op bijv. Nod zit te wachten....zucht...

2. Delta

Delta Niet meer actief

ja vreselijk.. en ik maar denken ik word gewoon ongi... pffff
    zal ik ooit een mooie positieve test mogen hebben?
    aargh haha

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Je zit pas in je eerste ronde piri piri, het zou fijn zijn als je nu nog wat kon ontspannen en nog niet zo erg het wachtende gevoel hebben. Veel succes! Hopelijk mag het allemaal lukken en ben je snel zwanger!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Tis pas mijn 2e ronde wachten duurt wel lang maar ik maak me nog niet druk en klaag ook nog niet , ben t wel met gerbera eens zij mag van mij wel klagen als ik naar der handtekening kijk :|

Iedereen veel suc6 met zwanger worden !

5. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    GRMBL! ik HAAT wachten!

Wachten op nod of bij de kassa... maakt nix uit! Blijft vreselijk!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    en je moet zovaak wachten in je leven he... ;) zet um op!

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Zucht, ja heb t gewoon ff zwaar, op ander gebied, en dan is dit gewoon net ff een druppel.......
    Tis gewoon ff K**

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Piri piri@ Ontspan meis doe leuke dingen ga genieten van het leven en zie waar het eindigt.
    elke ronde ongi is een teleurstelling maar nu al in de stres schieten gaat wel ver meis.
    Denk om je zelf , zoek leven naast je wens.
    Bedoel dit alleen maar goed.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
    Ik snap het juist wel, juist die 1e ronde is zo spannend, het is nieuw en je wil het zo graag. Zitten nu weer in de 3e ronde voor onze 3e en ik kan het nu weer beter van mij afzetten dan in de 1e ronde.

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Och. Tis bijna weekend, de zon doet zn best. En mijn mams zij altijd, niet klagen maar dragen...dat doen we dan ook maar..

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@piri piri: Meis, je zit pas in ronde 1... dat een dag langzaam voorbij druikt als je ergens op wacht zeker... amar klagen, nee denk dat je dat echt niet moet doen. Heb je alleen maar je zelf mee! Ik vind wachten ook lang duren en zit al in ronde 28...

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Bijna 3,5 jaar hier. Wachten is niet erg, geduld is een schone zaak. Onzekerheid of het ooit gaat lukken is echter vreselijk.

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik sluit me aan.. De eerste ronde was juist zo leuk en spannend hier. Ik heb daar echt ontzettend van genoten. Ik kon echt naar mijn lief kijken en blozen bij het idee dat WIJ samen papa en mama zouden worden.

Ik hoop dat je dit gevoel snel los kan laten. Op deze manier ligt er wel heel veel druk op.
    Succes!

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ piri piri,, je zit pas in ronde 1, dus je hoeft je absoluut nog geen zorgen te maken hoor!! ga vooral nu nog niet stressen want daar heb je alleen jezelf mee.
    Zie het zo: Iets van 70 tot 80 procent van de vrouwen is na een jaar zwanger, alles wat daarvoor is, is alleen maar mooi meegenomen!!
    Buiten dat, je lijf moet echt nog eerst even wennen aan dat hij het zelf allemaal moet regelen. Je gaat nu van de hormonen af en dat is een behoorlijk groot proces voor je lichaam.
    Als je in de eerste ronde zwanger raakt is dat natuurlijk super, maar dat is meer een uitzondering hoor. Probeer er rekening mee te houden dat je lichaam gewoon even wat tijd nog heeft om te wennen zonder die hormonen en dat het misschien wel eventjes kan duren. (ik hoop natuurlijk voor je dat je snel zwanger zult raken)

Pas trouwens een beetje op met wat je voor berichtjes plaatst, want het is voor de vrouwen die in de mmm zitten of al heel lang bezig zijn best wel vervelend als ze lezen dat iemand in ronde 1 het al lang vind duren ;)

15. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Idd, daar zit ik ook erg mee..wij zijn dan ook al bijna 2,5 jaar bezig!!:(

16. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    beste jipje, zozo, wat een aanname dat mijn lijf eerst moet wennen...jij weet hoelang ik zonder pil doe?
    En wat anderen betreft, daar heb ik eerder al mijn mening over laten vallen, tuurlijk is t voor iedereen anders, maar ik ga toch echt niet zitten generen als ik ff n baaldag heb, t hier post (daar is t forum voor) en dan bedenken, goh, t zou wel eens voor anderen......dit was mijn uitlaatklep. Ieder mens/lijf is anders, wat nou als ik wel gelijk zwanger was? Had ik dat niet mogn posten, want dat zou lullig zijn voor de geen die er al jaren over doen ? Ik denk dst je t dan niet begrepen hebt, t forum is voor iedereen, ik hrb niemand beledigd oid, enkel ff mijn hart gelucht, als jij je aangrsproken voeld, so be it.

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/308196-naief-zeg.html

17. Waarom wordt mijn topic erbij gehaald??

18. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Om te laten zien dat ik eerder ook reageerde zo van, tis voor iedereen vervelend als t niet lukt maar vind niet dat Jij je ervoor hoefd te schamen dat je dacht dat t je wel ineens zou lukken.

19. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    piri piri
    Ronde 1 moet fantastisch zijn!!! Je gaat je voortplanten, samen met je partner ga je proberen papa en mama te worden...groter geluk kan je niet krijgen:D en je zit nu al helemaal in de stress. Niet doen joh meis geniet lekker van het klussen, de aandacht van elkaar en het idee dat je zwanger mag / kan worden :D

Jipje heeft zeker wel gelijk!! je kan mensen voor de borst stuiten(zoals ik, ondertussen ronde 9, 1 eierstok en hormonen die niet aanslaan) en daarbij heeft het topic van Eerised90 een hele andere wending dan dat van jou...is niet eerlijk van je om haar ergens bij te betrekken wat niet van toepassing is om zo je eigen gelijk te halen.

Tuurlijk mag ook jij een baaldag hebben dat hebben we allemaal wel eens, dat is heel normaal!! maar let op de manier van schrijven en natuurlijk ook hoe anderen het interpeteren.
    Wens je heel veel suc6 met het zwanger worden en dat je maar snel een positieve test in handen hebt! :D

20. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik hoef mijn gelijk helemaal niet, ik vind gewoonweg niet dat een ander zich zou hoeven te schamen over t wel of niet eerder zwanger te worden dan anderen hier op t forum.

Deel Deze Pagina