Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca666, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca666

Bianca666 Lid

15 jul 2006
    55
    0
    0
    Hoi hoi dames! :)

Kunnen jullie mij helpen? :(
    Ik zit nu in mijn tweede ronde. De eerste ronde was een cyclus van 26 dagen, dus zit nu op mijn 18de dag.
    Gisteren(17de dag) kreeg ik stevige buikkrampen en rugpijn, net zoals bij een begin van een menstruatie :evil: . En 's avonds kreeg ik een bloeding. Vannacht ook wakker gelegen van de pijn! Dit is vandaag voorbij, dus niets meer te zien, tot nu toe dan.
    Hopen dat dat niet meer aan blijft houden.

Wie kan mij helpen om mij te vertellen wat dit kan zijn?
    Kan het te maken hebben met een eventuele innesteling? Dit zou wel rond deze dagen kunnen zijn namelijk.

Het is voor mij allemaal erg nieuw, dus vind het allemaal maar eng.
    Ik hoop snel iets van jullie te horen! Alvast bedankt!

Groetjes Bianca666.

2. bengel

bengel Niet meer actief

spannend en onzeker allemaal he...
    tja meis, je bent net gestopt met de pil, en helaas kan dit ontpilverschijnselen zijn...ik had en heb ze ook (in ronde 5 inmiddels)

Succes in ieder geval
    Gr Bengel

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    aan je banner te zien reken je op een cyclus vna 26 dgn, maar gisteren op dag 17 had je pijn, en een lichte bloeding, ik denk dat het je eisprong geweest is,voor een eventuele innesteling (innesteling is gemiddeld tussen dag 6 en 10 na bevruchting) is het veel te vroeg, dan zou je je eisprong op dag 10 moeten hebben gehad, en dat lijkt me gezien je banner niet kloppen, als het idd je eisprong is geweest kun je nu heel makklijk je nod uitrekenen, tel vanaf gisteren 14 dgn erbij op voor je gaat testen (mits je daarvoor al ongesteld bent geworden)....

je bent net gestopt met de pil dus je cyclus moet zich nog herstellen en dat kan vooral de 1e paar maanden nogal variƫren....

succes meid

Deel Deze Pagina