Herkenning?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hanna Mom, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

    Hanna Mom Fanatiek lid

    28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

    Het is heel lang geleden dat ik me hier heb laten zien, maar ik heb nu toch een vraag. We zijn niet bezig met zwanger worden, maar nu is het volgende aan de hand.

    Ik ben altijd zeer regelmatig ongesteld. Cyclus is vaak tussen de 26 en 28 dagen. Ik ben meestal 5 dagen ongesteld met behoorlijke krampen.

    Nu zit ik op dag 36. Gisteren had ik een heel klein beetje bloed. Ik gebruik de cup en er zit een mini beetje in, 1x op die dag. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan, maar deze was negatief. Ik voel me ook niet zwanger, maar vraag me nu toch wel af wat er aan de hand is. Iemand anders die dit heeft meegemaakt? Beetje gek...
     
  2. Abigail114

    Abigail114 Actief lid

    16 sep 2015
    233
    115
    43
    Je kunt wel eens een cyclus overslaan. Dus het komt in ieder geval vaker voor, maar ik kan me voorstellen dat het wel irritant is en je wilt weten waar je aan toe bent. Heb je momenteel andere klachten? Zou dit eisprong kunnen zijn voor je?
     
  3. Hanna Mom

    Hanna Mom Fanatiek lid

    28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    #3 Hanna Mom, 29 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2020
    Ja precies, dat is het. Ik begrijp nu niet waar ik in de cyclus zit haha.

    Ik ben de afgelopen week best duizelig geweest (de afgelopen twee dagen niet meer), dus daarom dacht ik dat het misschien wel mogelijk zou zijn om zwanger te zijn. Maar ja, negatieve test in principe bij een week overtijd, dus dat kan bijna niet.

    Eisprong zou in theorie kunnen als mijn cyclus idd zo in de war is, maar meestal voel ik daar iets van in mijn buik.
    Gisteren voor het beetje bloed wel ook wat krampen, dus ik dacht echt dat mijn ongesteldheid nu ging beginnen.

    Maar geen pijnlijke borsten (die ik normaal wel heb bij ongesteldheid), geen krampen meer, heel af en toe beetje misselijk, maar niet te vergelijken met toen ik zwanger was.
     

Deel Deze Pagina