zou je geen knul krijgen? EIgenlijk bij al mijn kennissen die ik ken. Rot zwangerschap is een meisje...goede zwangerschap een jongen. LOL
Twee keer een supermakkelijke zwangerschap en twee kindjes die nooit ziek zijn (alleen Milan heeft wel reflux gehad).
Ik heb geen linkje maar ik zie haar volgende week en mag ik haar dan vertellen dat ze je mag benaderen via ZP? Ik weet trouwens niet of 'achteraf' nog waarde heeft voor het onderzoek maar wie weet.
Als ze wil mag ze mij ook zeker benaderen. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het inleiden niet goed is geweest voor mijn zoontje, en het ergste.. aanstaande maandag ben ik weer 42 weken zwanger en word ik dus opnieuw ingeleid.
Hier een superzwangerschap, super bevalling en mijn zoontje is op eczeem na helemaal gezond, en is nog niet ziek geweest (afkloppen!)
Mijn enige zwangerschapskwaal was bekkenpijn, waarvoor ik naar de fysio ging en een bekkenband droeg. Ik moest met 21 weken al halve dagen gaan werken. Maar goed, het was niks ernstigs natuurlijk. Mijn bevalling was vreselijk (hij was een sterrekijkertje en heb uiteindelijk een tangverlossing gehad), maar zoonlief is perfect gezond. Het 'ergste' dat hij tot nu toe heeft gehad is een verkoudheid.