Dirk Scheele

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik wil volgend jaar naar de theatershow van Dirk Scheele gaan (ik woon in een huis). De oudste is dan bijna 4 dus voor haar zal t zeker leuk zijn. Ik twijfel of we de jongste ook zullen meenemen; ze is dan 21 maanden. Is dat te jong of kan dat wel? Ze houdt nu al erg van muziek en dansen en t lijkt me zo leuk om met z'n allen te gaan, maar misschien is ze er nog net te jong voor.
    Wat denken jullie?

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij zijn met Robyn geweest toen ze net 2 was en die vond het helemaal geweldig (wel een andere show). Er waren ook jongere kindjes aanwezig en dat ging ook goed. De shows duren meestal niet zo lang dus ik zou het gewoon proberen.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gewoon doen. Wij gaan komend jaar ook (april). Mijn vriendin en haar man gaan dan ook mee met hun kindje. En dat kan elk moment geboren worden :p dus die is dan nog erg jong. Ik neem aan dat dit soort voorstellingen erop ingericht zijn. Het komt vast goed. Gewoon lekker doen hoor!

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Mijn dochter was pas 1 jaar en vond het geweldig! Ze ging in haar handen klappen en (op haar manier) dansen. Dit jaar ga ik weer. Ik vond trouwens de show rustiger dan de cd's. Dat is persoonlijk maar ik word zelf hyper druk van de cd.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

van te voren misschien de cd aanschaffen met de liedjes zodat er herkenning is .

Deel Deze Pagina