poepen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even jullie advies vragen
    Mijn dochter van 4 maand is een slechte poeper ;)
    Ze poept 1 keer in de 2 a 3 dagen
    Het zit haar dan ook echt dwars en ze laat ook veel scheetjes
    De ontlasting is niet hard, wel gewoon zacht
    Volgens het CB kan dit niet heel veel kwaad, zolang het geen harde keutels zijn.
    Nu heeft ze zaterdag voor het laatst ontlasting gehad dus ik hoop dat het vandaag wel komt.
    Ze wou zonet haar flesje ook niet opdrinken en begon heel erg te huilen (maar nog steeds geen poepbroek.)
    Haar flesjes verlengen met extra water is eigenlijk niet echt een optie omdat ze al moeite heeft om de flesjes die ze nu krijgt op te maken.
    Ik had maar bedacht om vandaag even af te wachten en dan als er morgen nog niks is gekomen de dokter maar even te belle.
    Wat zouden jullie doen?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Is het mogelijk om andere fv te proberen? Sommige zorgen dat het makkelijker gaat. Zo hadden wij eerst ha van etoz en daar ging het ook lastiger bij. Omdat wij meer bij de jumbo komen dan de etos (die een stuk dichterbij is) zijn wij overgestapt op jumbo ha. Toen ging het een stuk makkelijker.

Bij onze jongste was het ook zacht maar zorgde wel voor moeite.

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ik zou het even aankkijken en anders morgen naar de huisarts

. Een verstopping is geen pretje heeft ons meisje nu al een jaar blijkt. Maar omdat ze een bikkel is ( laat niet snel pijn zien) en ze vanaf de geboorte maar 1 keer per week poepte dacht iedereen zelfde huisarts dat ze er geen last van had en dat het bij haar hoorde todat mijn gevoel op een moment zij dat het niet klopte en zag dat ze er toch last van kreeg.we zijn er gelukkig nog op tijd bij om het op te lossen.

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin haar baby had dit ook. Zij deed op advies van haar ha een druppel olijfolie door de fles en later ook olie door de hapjes.

5. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Je zou eens een andere voeding kunnen proberen, en een druppel olijfolie geeft ook wel eens resultaat. Een osteopaat doet ook wonderen, zeker de moeite waard eens langs te gaan!

6. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft gepoept :) ze had er wel veel last van. Ben blij dat ze dat kwijt is.
    Ik heb VSM kindicol gekocht en dat krijgt ze nu voorlopig even.

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Lijnzaadolie schijnt ook te helpen, maar ik weet niet of baby'tje dat al mogen hebben.

Deel Deze Pagina