Mijn zoontje (14mnd) wordt morgen geopereerd. Weliswaar is het maar een kleine ingreep maar hij gaat wel onder narcose en aan het eind van de dag mogen we pas weer naar huis. Zouden jullie zo'n kleintje een cadeautje/kleinigheidje geven na de operatie? En zo ja wat zou je dan geven?
Ohh sneu. Beterschap voor hem! Toen mijn zoon voor provocatietesten moest gaan en heeel heftig reageerde heb ik een little people autootje voor hem gekocht. Gewoon, vooral omdat ik hem zo zielig vond na die test haha. Dus misschien is dat iets? Een autootje ofzo?
Ik zou geloof ik iets geven waar hij lekker mee kan spelen als je moet wachten tot het ontslag.. Een auto, stapelding, zoiets? Maar dat is dan meer als afleiding, echt als cadeau zou ik het niet zien..
Ik zou het wel doen, idd iets waar hij mee kan spelen tot zijn ontslag. Als afleiding, eventueel ook tegen de pijn? Sterkte morgen!
Bedankt allemaal We zijn samen naar de winkel geweest en hebben een doosje duplo gekocht met een auto erin. Hij mocht tussen 2 kiezen (ik hield de dozen voor hem ) en hij koos heel bewust. Zo leuk om te zien.
Mijn zoontje is 2 weken geleden geopereerd en hij kreeg daarna van ons de Nijntje dokter knuffel. Wel toepasselijk
Ons zoontje word ook over paar weekjes geopereerd en wij gaan ook echt wel wat geven. Hoort er wel een beetje bij vind ik hoor. Sterkte morgen!