Cadeau dreumes na operatie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kelly1609, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mijn zoontje (14mnd) wordt morgen geopereerd. Weliswaar is het maar een kleine ingreep maar hij gaat wel onder narcose en aan het eind van de dag mogen we pas weer naar huis.

Zouden jullie zo'n kleintje een cadeautje/kleinigheidje geven na de operatie? En zo ja wat zou je dan geven?

2. KimK

KimK Niet meer actief

Ohh sneu. Beterschap voor hem! Toen mijn zoon voor provocatietesten moest gaan en heeel heftig reageerde heb ik een little people autootje voor hem gekocht. Gewoon, vooral omdat ik hem zo zielig vond na die test haha. Dus misschien is dat iets? Een autootje ofzo?

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou geloof ik iets geven waar hij lekker mee kan spelen als je moet wachten tot het ontslag.. Een auto, stapelding, zoiets?

Maar dat is dan meer als afleiding, echt als cadeau zou ik het niet zien..

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik zou het wel doen, idd iets waar hij mee kan spelen tot zijn ontslag. Als afleiding, eventueel ook tegen de pijn?
    Sterkte morgen!

5. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Bedankt allemaal :)

We zijn samen naar de winkel geweest en hebben een doosje duplo gekocht met een auto erin. Hij mocht tussen 2 kiezen (ik hield de dozen voor hem ;)) en hij koos heel bewust. Zo leuk om te zien.

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn zoontje is 2 weken geleden geopereerd en hij kreeg daarna van ons de Nijntje dokter knuffel. Wel toepasselijk :)

7. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje word ook over paar weekjes geopereerd en wij gaan ook echt wel wat geven. Hoort er wel een beetje bij vind ik hoor. Sterkte morgen!

Deel Deze Pagina