levensmiddelenkleurstof

Discussie in 'De lounge' gestart door shay01, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    HELPPP

Ik ga voor mijn dochter kleine elmo en koekiemonsters cakejes maken voor haar afscheid op het kdv maar nu moet ik dus rood en blauwe levensmiddelen kleurstof hebben maar ik kan het nergens vinden... Geen bakker in de buurt die het heeft en bij de snoepzaken ofzo ook niet...

Het gaat om kokosstrooisel wat gekleurd moet worden kan ik het niet zelf doen met iets? Ik las al bij de toko maar ik heb maar weinig nodig dus lijkt me zo zonde om weer 2 flesjes te kopen...
    Kwam het ook op internet tegen maar donderdag ga ik het maken dus komt het ook niet optijd binnen...
    Ideeen zijn welkom

groetjes

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Tja, iets kleuren zonder kleurstof is echt heel lastig. Zeker elmo-rood en koekiemonster-blauw. Ik zou toch even naar de toko gaan voor wat kleurstof... Of misschien is er een hele lieve taartenbakster in de buurt die even een druppeltje rood en blauw wil doneren:D? Volgens mij is er een topic van deze dames.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    waar woon je? Ik heb wel rood en blauw in huis, mag je zo lenen. Maar ik denk eigenlijk dat je met een drupje niet klaar bent met dat kokosspul.

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ik weet niet waar je woont, maar ik ben een hobbytaartenbakster en als je wilt mag je wel wat lenen.

Pippoo's verkoopt tegenwoordig ook taartenspullen dus daar zou je ook kunnen kijken voor kleurstof.een potje kost gemiddeld 2,50

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    ik woon in zeeland maar bedankt voor de tips de pipoos kan ik idd ook nog heen en anders toch even naar de toko

bedankt

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik woon vlakbij Middelburg, maar heb alleen rood in huis, blauw zou ik je dan nog niet mee kunnen helpen als je in de buurt zou wonen...

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik werk in middelburg haha de wereld is klein... maar ik moet toch de 2 kleuren hebben dus ik ga morgen even naar de toko maar toch bedankt

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb vandaag rood en groen gehaald bij de toko ze hadden geen andere kleuren en blauw is moeilijk aan te komen voor die vrouw ben ook nog langs de bakker geweest maar die hadden alleen lieter flessen en wilde niet een klein beetje geven...

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    even bestellen bij een website zoals spullenvoorjetaart met nl er achter..

Deel Deze Pagina