En wat is er zo goed aan, ikzelf gebruik Zwitsal op het wangetje en vind die heel goed omdat het niet zo droog wordt als je naar buiten gaat. Savonds gebruik ik vaak de t-zone creme van Loreal.
Van Biotherm heb ik een dagcreme, lekkere dikke, rijke creme. En verder gewoon nivea en nivea soft, heerlijk.
biotherm age fitness (groene potje), zowel dag- als nachtcreme. heerlijk: ruikt niet te sterk, smeert goed, niet vet, wel voedend... gebruik bijna alles van biotherm, vind het een fijn merk.
Ik gebruik helemaal niets Als ik een bui heb en eraan ga beginnen, krijg ik allemaal pukkels en uitslag... Ik was gewoon met water iedere dag en eerlijk...ben bijna 39 en echte rimpels of kraaiepootjes heb ik niet!
Is ook heel gezond hoor Anieteke... Misschien wel het meest gezonde van allemaal... Lang alle cremes zijn ook niet goed omdat ze de poriën verstoppen... Daar moet je dus wel voor uitkijken...
Clarins, eclat du jour. Heerlijk spul. Ik heb uberhaupt een makkelijke/gave huid, maar met deze creme helemaal.
Ik smeer ook maar af en toe, maar meestal niet haha. Als ik smeer is het dove of dagcreme van de samenwerkende apothekers.