Waar op vakantie ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Manyi, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manyi

Manyi Bekend lid

Feb 3, 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Mijn man en ik willen graag in het voorjaar op vakantie met onze kleine, hij zou in het voorjaar +/- 1 jaar zijn.
    We willen erg graag in Nederland blijven omdat dit de eerste vakantie word met Noud erbij.
    Centerparcs is enigzins toch wel wat prijzig en zat dus al bij Landal te kijken.
    Wat zijn jullie ervaringen met bunglowparken in Nederland en wat raad je aan?

2. Manyi

Manyi Bekend lid

Feb 3, 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    centerparcs is nog wel een optie aangezien we een kortingsbon hebben van de Prenatal

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Lekker die pakken en elk park is prima met je kleintje...

4. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,467
    3,913
    113
    Female
    ik zou kijken waar jullie (ouders) zelf naar toe willen of waar voor jullie wat leuks is te doen is in de omgeving. Bij Landal, cp, roompot, etc. zit je altijd goed met kleintjes. En mijn ervaring is dat een kindje van 1 nog geen grote zwemparadijzen en indoor speelhallen nodig heeft.

5. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Toen onze zoon 6 maanden was zijn wij bij landal in Eifel Duitsland geweest. Echt een aanrader! Is slechts 3,5 uur rijden vanaf A'dam. Wij wilden er ook graag even tussenuit, liefst wel buiten NL, maar niet te ver. Dit bleek de perfecte combi. We hadden een luxe appartement met privesauna. Er stond een ledikant en box in het appartement, alles was goed toegankelijk met de kinderwagen en in de omgeving was genoeg te doen. En omdat we in het buiten land zaten hadden we echt het gevoel even weg te zijn. We betaalden voor een week geloof ik zo'n €250,-!

6. ellessinia

ellessinia Actief lid

Nov 13, 2014
    499
    477
    63
    Wij zijn twee weken geleden met onze 3 maanden oude dochter naar Hof van Saksen geweest; het is iets duurder dan andere parken maar ik raad dit park absoluut aan! Mooi huisje met sauna en bubbelbad, heel mooi zwembad met twee leuke kinder-/babybadjes en niet te vergeten heerlijke restaurantjes met een super vriendelijke bediening.

7. inlovewithmygirl

inlovewithmygirl Actief lid

Marveld in Groenlo, erg leuk!!

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    T vennenbos vonden wij erg leuk.
    Kinderbungalow met allerlei handige dingen.
    Kinderboerderij,speeltuinen, heerlijk zwembad

Share This Page