Echt he! sluip je dr kamer binnen, meteen 2 grote ogen, letterlijk rotjes naast dr raam.. slaapt door.
Hier ook eentje die altijd van alles wakker wordt, maar heeft ook heerlijk doorgeslapen. Z'n slaapje was wel even anders, want hij sliep gisterenmiddag wel pas laat.. Dus hij was wel wat later naar bed gegaan dan normaal, maar dat is ook lekker want toen sliep hij vanmorgen ook wat langer door haha, heerlijk! Hij heeft maar één geluidje gemaakt vannacht, maar dat was toen het alweer stil was buiten. Laatste paar nachten was hij steeds rond dat tijdstip wakker geworden, maar dat heeft hij gelukkig voor deze nacht ook een keertje overgeslagen..
Hier ook doorgeslapen...had ook niet anders verwacht. Bij de oudste had ik dezelfde verbazing als jij toendertijd (krakende trap/vuurwerk) maar inmiddels ben ik het dus gewend
Hier ook allebei slapend doorheen gekomen mijn man had aan onze zoon gevraagd of we hem wakker moesten maken maar dit wilde hij niet. Heeft zelfs 4x gevraagd daarna of we het echt niet wilde doen! Ze lagen beide rond 18:45 in bed (waren versleten) en sliepen direct. Helaas kwam dochter om 05:30 alweer had overigens niks met dat ze zo vroeg ging te maken want ze was ng niet echt uitgeslapen toen ze naaat me lag. Ze gijg alleen niet meer verder grrrr. Had haar middagdut ook overgeslagen gistere toevallig. nu maar even bijtanken: man is beneden met zoon, dochter is in ned en ik lig ook in bed #vooreenkeertjemagdatbest
Hahaha hier hetzelfde. Hij werd gewoon op het tijdstip wakker waarop hij normaal ook wakker wordt.. wonderlijk inderdaad
Ons zoontje werd wel om 00 uur wakker. Maar wij sliepen ook bij vrienden. En hij sliep pas om 23 (fase waarin hij weigert te slapen van 2030-22)
Hier heeft hij ook doorgeslapen. Terwijl er buiten harde knallen te horen waren en binnen de muziek echt abnormaal hard stond! Hij is altijd al een goede slaper geweest dus had ook niet verwacht dat hij wakker zou worden.
Hier uiteindelijk toch wakker geworden toen het ergste vuurwerk begon na 00.00 uur. Zo zielig jammerend huiltje. Hij werd echt gestoord in zijn diepste slaap. Bah, ik blijf een hekel hebben aan vuurwerk, nu nog erger dan voorheen. De nijnen zijn ook helemaal in paniek. Blij dat het weer geweest is.
Hier ook allebei heerlijk doorgeslapen Jongste om 4 uur een flesje en geslapen tot 10! Mama ook hihi. Papa en de oudste zijn om 8 uur opgestaan. Geen idee waarom ze van knallen niet wakker worden en een krakende trap wel...misschien omdat de knallen redelijk constant en verder weg zijn, niet de moeite waard om op te reageren en op een gegeven moment ook meerals achtergrondmuziek voor ze? Als ze geluid kortbij van mama horen hopen ze misschien op wat mama-love?
Ja, thijs slaapt echt overal doorheen. Vuurwerk, klusgeluiden (zagen, timmeren, boren) licht aan, praten, maakt allemaal niet uit. Als thijs slaapt krijg je hem echt niet zomaar wakker.
Ik heb zoonlief om kwart voor 12 wakker gemaakt voor het vuurwerk, half 1 lag hij weer in zijn bedje en heeft heerlijk doorgeslapen tot half 8 in de ochtend.
Hier ook doorgeslapen. Half 11 laatste flesje,schrok wel van de geluiden toen die aan het drinken was. In bed gelijk in diepe slaap en vanochtend pas 8 uur wakker
We hadden het niet verwacht maar onze dochter heeft ook doorgeslapen. Vorig jaar werd ze wakker van het vuurwerk