dokter????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wisti, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wisti

    Wisti Lid

    22 nov 2005
    45
    0
    0
    Ambtenaar
    Alkmaar
    Hai,

    Ik heb een vraagje.....
    Ik ben nu 11 maanden bezig om zwanger te raken, ik kan niet temperaturen vanwege mijn wisseldiensten(en vanwege mijn baan). Nou heb ik gehoord dat als je naar de dokter gaan dat hij wil dat je gaat temeraturen. Ik wil juist vragen of ik ook zonder een temp. lijst naar de dokter kan gaan en vragen of mijn vriend en ik onderzocht kunnen worden???

    Hopelijk komt het duidelijk over.

    groetjes Chantal
     
  2. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi chantal,

    ik ben in december naar de huisarts geweest, en ben gelijk doorverwezen naar de gyn, deze heeft ondezocht en wist toen wat er was en bij t tweede bezoek kreeg ik medicijnen, had wel verwacht dat ik daar bij ook moest temperaturen maar dat hoef ik niet te doen, ik heb ze dus niet nodig dus wie weet.........
    ligt denk ik ook wel aan je dokter en gyn, en als je uitlegt dat t voor jou bijna onmogelijk is kan t vast ook wel anders dan met temperaturen

    suc6

    groetjes radna
     
  3. Wisti

    Wisti Lid

    22 nov 2005
    45
    0
    0
    Ambtenaar
    Alkmaar
    Hai Radna,

    Dank je wel voor je antwoord.
    Als je getest wilt worden staat daar dan ook een minimale periode voor????

    Groetjes Chantal
     
  4. Wisti

    Wisti Lid

    22 nov 2005
    45
    0
    0
    Ambtenaar
    Alkmaar
    Ik bedoel moet je een bepaalde tijd met de pil gestopt zijn.
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nee , dat denk ik tenminste niet .
    De ha doet de zelfde testen die je gewoon bij de apotheek kunt kopen .
    Denk ook dat hij zal zeggen dat je het eerst zelf zal moeten doen .