Wil deze maand gaan starten met ovulatietesten als de duivels niet komen! Maar welke vinden jullie het best? En hebben jullie nog tips over tijdstippen en wanneer ik moet beginnen met testen. Thnx alvast...
Ik ben deze maand gestart met die van zwanger en kids. Niet duur. Voordeelpakketten zwanger worden - Zwanger & Kids
Ik gebruik ook die van zwanger en kids. Lopen niet echt op bij mij maar wel duidelijk verschil tussen negatieve (geen of lichte streep) en positieve (donkere streep) heb afgelopen maand ook wel ervaren dat ze erg gevoelig zijn voor drinken tussendoor dus daar mogelijk wel op letten?
Heeft iemand wel eens de ovulatietesten van goedkope-testers.nl gehad? Ik hoor vaker dat de Z&K ineens knalt... maar ik wil straks juist liever een oplopend streepje
Ik denk dat opeens een knaller of oplopende testen niets te maken heeft met welke testen je gebruikt, maar meer met hoe snel het LH hormoon in jouw lichaam toeneemt. Verder hier ook heel positief over Zwanger & Kids
Ik ben heel erg tevreden over de ovtesten van kruidvat merk. Ze liepen heel mooi op en 1 dag donkerder dan de controle streep en daarna liepen ze netjes weer af bij mij. Zo konden we precies op de juiste dagen klussen. Nu ben ik 1 dag overtijd en hoop ik dus dat het deze maand is gelukt. Ik heb trouwens voor het eerst ovulatietesten gebruikt deze maand en heb er heel goed gevoel over... succes !
Bij ons 1e kindje gebruikte ik cb met smiley, vond het erg duidelijk, geen gestaar naar streepjes. Nu weer zwanger, was 1e ronde gelijk zwanger , dus nu geen testen gebruikt. Succes
Hier een lange cyclus, dus daar heb je niet veel aan. Maar je kunt een tabel gebruiken, zoals deze: Gebruiksaanwijzingen zwangerschapstesten en ovulatietesten - Zwanger & Kids Even naar beneden scrollen.
Ik gebruikte de ovulatie testen van sensitest en dan de sensitive,omdat de gewone niet uitslaan bij mij. Ik was begonnen met testen op dag 10. Op welke dag je moet beginnen te testen heeft te maken met hoe lang je cyclus is. Gebruiksaanwijzing Sensitest ovulatietest dipstick sensitive | Sensitest