Ik zie wel een heel licht streepje Denk dat je wel zwanger bent hoor Ben benieuwd naar de volgende test
Ik zie telkens een zeer lichte 2de streep,maar heb je nu alweer getest? Je hebt bij de action 2 testen voor 1,50! werken prima.
We gaan nog even wachten met testen... Mijn vriend gelooft t niet.. Afgesproken tot donderdag te wachten en dan te testen... Even geduld nog! Tnx voor de tip van de action zijn die ook betrouwbaar? Heb nog 2 kv testen en een cb in huis
Ga je echt nog een hele week wachten? Waarom?? HCG verdubbelt iedere 2 a 3 dagen dus je kan prima morgen testen. Al zou ik zelf vandaag allang alweer hebben getest
Haha mijn vriend wil wachten. Hij was ook btje gepikeerd dat ik zonder hem was gaan testen... Maar ik ga zo toch stiekem nog een test doen... Heb al m'n menstruaties van afgelopen half jaar naast elkaar gelegd. En dan zou ik als je t gemiddelde neemt volgende week woensdag pas mijn nod hebben... Dan kan ik toch never nooit dinsdag positief getest hebben??? Snap echt geen snars van m'n lichaam op dit moment. We gaan t zien... Voel me wel "zwanger" maar geloof t niet...
Pfff ik zie weer wat... Maar is er niet duidelijker opgeworden! Wel binnen 5 min... Zucht... Ga toch geduld hebben tot volgende week... Mocht ik ongesteld worden, zoniet heb ik cb indicator in huis...
Ik vind hem eerder lichter als ik eerlijk ben. Kan het niet zo zijn dat de test op je eisprong gereageerd heeft?
29-10 14.15 Vandaag 18.00 Nee dus... Ben ook te ongeduldig Wil zekerheid, maarja daarvoor zal ik gewoon weg moeten wachten
Over 2 dagen nog eens testen en dan echt met ochtendurine. Hij moet dan echt donkerder zijn. Ook met hetzelfde merk testen.
Jeetje wat een onzekerheid, ik meen ook wat te zien. Ik heb vorige maand trouwens meerdere indrogers gehad van kruidvat, druppel anders wat water waar je normaal de urine in moet druppelen, dan veegt hij de test schoon maar een streepje moet blijven staan.
Streepje blijft staan... Vanmorgen getest en die was zo wit als sneeuw.. Zou hij dan toch op ovulatie gereageerd hebben? Met 3 dagen ertussen? Heb vandaag enorme migraine (afgelopen dinsdag 1e testdag ook migraine)... Heb ik normaal tijdens m'n menstruatie maar nu is dat in geen velden of wegen te bekennen. We wachten weer verder af wie weet komt er niks of wie weet neemt m'n lichaam een loopje met me.. Voel me iig niet top! Kleine vent maar even bij een tante gebracht, ga ik weer slapen. Allemaal rare symptomen die ik me of verbeeld of die er echt zijn maar niet echt zijn...
Heb inderdaad vaker gehoord dat de test reageert op een ovulatie... Wellicht was dat het omdat het streepje wel bleef staan. Kruip maar lekker onder de wol voor je migraine, beterschap!