Eigenwijs als ik ben toch getest..stom in de avond... 2dgn voor nod.. Turen? Ik tuur me rot... Vorige week vrijdag was hij echt spier wit..nu twijfel ik toch??
Als ik inzoom met de ipad zie ik hem ook wellicht niet heel duidelijk. Wat zou t toch zijn he? Test over 2 dagen nog eens zou ik zeggen. Ps ik heb vandaag ook een mega tuur kruidvat test en vorige maand ook vals positief. Zal de kwaliteit van de kruidvat dan echt achteruit zijn gegaan? Vroeger testte ik altijd omo wit en nu hoor je steeds vaker van die tuurtestjes...
Ik heb geen id! Laatste keer dat ik testte was 2009 toen ik zwanger was van m'n zoontje... Toen testte ik pas laat positief.. Geloof 4 dagen na nod.. Daarvoor ook Omo wit. En ook kruidvat testjes.. Maar das 4 jaar geleden!
zwangerschapstest kan niet op eisprong reageren. ovulatietest kan wel op zwangerschap reageren. Ik denk dat er een bevruchting is geweest maar dat het mis is gegaan. Volgens mij gaat iets van 60-80 % van alle bevruchtingen voor de NOD al mis.. dat is het nadeel van vroeg testen. Hoop voor je dat ik het mis heb, maar denk dat dit aan de hand is....
Jammer Aurin, laat die menstruatie maar doorbreken dan of laat die krampen stoppen en je een duidelijke test geven dan weet je meer. Succes meid <3
Geen zwangerschapsverschijnselen, geen menstruatie klachten... Niks ... Fijn pcos... Geen pijl op te trekken wanneer nu hoe en wat...
Ja ik heb een lichte vorm van pcos... De behandeling was, omdat wij nog geen kindjes willen, een mirena spiraal. (Want hormonen en ik is een drama) Maar de mirena was ook geen succes, giga migraine sinds de plaatsing, buikpijn continu. Dus mirena 2 maanden geleden laten verwijderen. Sindsdien gebruiken we condooms. Maar dit ging dus fout.. Pcies rond de dagen dat ik dacht te voelen dat ik mijn eisprong had. Daarbij zou ik wel heel graag een tweede willen alleen mijn vriend is er nog niet aan toe (is zijn 1e eigen kindje) Dat is zeg maar de situatie nu...