Dankje meis nu jij nog! Er is serieus echt een wonder gebeurd, zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mag ik nieuwsgierig zijn? Zijn deze mooie streepjes zonder hulp ontstaan? Na jullie dramatische uitslag? Dat vind ik echt prachtig eigenwijs van dit zaadje
Ja die zijn ontstaan zonder hulp. Ik geloofde er al niet in. En volgens de gyn was het echt extreem slecht er waren maar een aantal levende cellen gevonden en deze beweegte ook amper. En dan moet ik je ook nog vertellen dat me vriend ziek was tijdens me ovulatie en we maar 1 keer geklust hebben op de ochtend van de positieve test dus ik zeg het je ik geloof echt in wonderen! Het is echt een heel eigenwijs zaadje geweest haha nu hopen dat hij zo sterk en eigenwijs is dat hij het eerste trimester doorkomt.
Wat een mooi verhaal, gefeliciteerd! Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen dat alles goed mag gaan. Ik ga dit topic even volgen!
Op die nieuwe foto zie ik ze wel op alle 3 Volgens mij is het wel de tijd van positieve testen met mooie hoopgevende verhalen
Ah wat onzeker.. helaas kun je niks anders doen dan afwachten. Er zijn meer vrouwen die bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap dat het wel goed gaat.. het kan beide kanten op dus het is echt een kwestie van afwachten. Kan me voorstellen dat je er bang van wordt, vervelend is het..
Ik zie de streepjes zeker hoor! Wat een wondertje, ik ga heel hard duimen voor je dat het bruinverlies niets betekent..
ik zie de streepjes ook! En wat vervelend dat je bloedverlies hebt. Al hoeft dit niks te zeggen... hoop ontzettend voor je dat het goed gaat en dat je over een paar maanden een lief kleintje in je armen mag sluiten!