O Brinsa! Wat fantastisch dat jullie die kleine kans samen hebben weten te grijpen. Nu vasthouden kleintje (klein mannetje als ik jouw post mag geloven )!! Houd hoop!
Prachtige positieve testen! Bruin bloedverlies hoeft niet direct iets negatiefs te betekenen, maar ik begrijp je angst en de spanning! Ik duim voor je! ♡
Wauw dit zijn van die berichten waar ik zo blij van wordt! Ik hoop voor je op een plakker en over 8 maandjes jullie zo gewenste kleine in handen!!
Ik heb nu al paar uurtjes niks meer gehad bij het afvegen. Dus ik wacht het rustig af. Doe morgen ochtend even een testje om te zien of er nog een streepje staat.
Oké in het echt zijn ze wel duidelijker hoor. Heb ook nog steeds af en toe wat bruin rood achtig maar heb geen krampen dus we gaan het zien, zolang me testen positief blijven ben ik blij
Wat spannend! Ik had ook bruinrood bloedverlies in het prille begin en zie mijn onderschrift. Bij mijn zoontje had ik het ook en ook daarbij bleek het niets te zijn, dus ik duim voor je dat het bij jou ook met de innesteling te maken heeft!
Oh meid wat spannend en wat is dit een prachtig wonder. Ik hoop dat de bruine afscheiding niks bijzonders is, ga in ieder geval hard voor je duimen!!