Wil je meekijken?Nieuwe zwangerschap?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Simmy, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hallo daar ben ik weer.
    In mijn vorige topic had ik testen na mk en t leek een nieuwe zwangerschap maar dat was achteraf niet zo. Het was een opleving van het rest hcg? Om lang verhaal kort te maken, 13 dagen geleden weer positieve ovulatie test en ondertussen zwangerschaps testen blijven doen en die waren opeens weer negatief na de best duidelijke test die ik hier gepost had. Maar vandaag is ong 11 dpo en ik ben (nog) niet ongesteld LF 10 dagen en mn borsten zijn pijnlijk wat ik niet gewend ben. Gister niet getest maar vanochtend zag ik tot mn verbazing een streepje. Is het zichtbaar op de foto? Ik durf niet te hopen, ben bang dat t oude hcg weer terug is...(Het is nu 5 weken na curettage)

Bijgevoegde bestanden:

2. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik zie hem hoor! Ik denk dat je opnieuw zwanger bent :D

Simmy vindt dit leuk.
  3. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik zie het streepje... Ik denk dat het wel van een nieuwe zwangerschap is. Duimen dat de testen mooi oplopen. :)

Simmy vindt dit leuk.
  4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het van een nieuwe zwangerschap komt. Duimen voor mooie oplopende testen!

5. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ❤️❤️ Wat fijn! Ik duim voor je dat t frummeltje dit keer wel mag blijven

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ik ben gewoon een beetje bang dat het overgebleven hcg van de mk me weer voor de gek houdt...en daardoor na al die negatieve testen weer een streepje heeft. Ik word gek van die onzekerheid... :(

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Ah meissie, wat vervelend hè. Maar als je echt negatief getest hebt is dit toch echt nieuw hcg :)

Moppie35 vindt dit leuk.
  8. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ja dit is een nieuwe zwangerschap :)

Denk dat hij wel goed op gaat lopen hoor :)

Voorzichtig gefeliciteerd

9. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Heb net die andere ook maar gedaan...Misschien zinloos maar voor mn gevoel. Zou bijna gaan geloven dat t niet meer van de mk is. Eerst de komende dagen maar afwachten. Ben de afgelopen maanden zo vaak blij geweest en weer teleur gesteld. Maar nu gebruik ik medicatie dus daar mn hoop op.

Bijgevoegde bestanden:

10. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid.
    Je kan nu niks anders doen dan afwachten en over twee dagen weer testen. Als de test dan oploopt dan is het een nieuwe zwangerschap.
    Zoek in de tussentijd veel leuke afleiding!

11. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Helemaal waar. Haha
    "Gelukkig" zijn de testjes op

Surprisebaby vindt dit leuk.
  12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Wat een mooie test. Kan me voorstellen dat je enigszins schrikt. 5 weken na een curretage denk ik niet dat dit nog rest nog is. Na een curretage is namelijk weer begin van je nieuwe cyclus. Dus dit is van een nieuwe prille zwangerschap. Gefeliciteerd.

13. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    De test van vanochtend is witter dan wit. Geen streepje op te bekennen? Hoe kan dat toch? Was dan weer het hcg van de mk voor 1 dagje terug? Of reageert de test op iets anders? Ik snap het niet.
    Iemand een verklaring hiervoor? Ik vind het zo jammer...

14. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier 7 februari een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap.

Had 20 maart een knal test .
    Dacht yessssssss zwanger.
    De rest van de testen gewoon negatief en Bij de echo zeiden ze dat ik rekening moest houden met een miskraam.

3 dgn later teste ik weer positief.
    Al was het heel licht.
    Nu zijn ze goed donker en bleek de test van 20 maart dus gewoon enorm op mijn lh piek te hebben gereageerd :eek:
    Wist echt niet dat het kon maar dus wel.

Wie weet heeft het op je lh piek gereageerd net als bij mij.

15. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Het was niet mn LH piek. Die heb ik 13 dagen geleden gehad en omdat ik met alles rekening hou heb ik ook een ovulatie test gedaan. Die was negatief...
    Snap t echt niet...

16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dat is helemaal schrikken! Heb je een zelfde soort test gebruikt of een ander merk? Hier kan ook nog verschil in zitten. En je hebt vanmorgen vroeg getest denk ik? Sommige vrouwen testen juist in de middag beter.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    op je eerste test zie ik niet zoveel,op je tweede test lijkt het een boogje,het zou kunnen dat die niet mooi doorgelopen is,en dus negatief is.Dat boogje verschijnt dan door urine en kleurstof die niet goed doorloopt.
    Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat je nog hcg in je lichaam hebt,want in tegenstelling tot wat @NdNk zegt,kan dat wel degelijk 5 weken na curretage.Vooral het laatste beetje kan erg lang duren,tot wel meer dan 3 maanden.Door de wisselende concentratie van je urine kan het zijn dat je de ene dag wel en een andere dag geen streepje hebt.Daar zou je ovulatietest ook prima op gereageerd kunnen hebben 2 weken geleden.Ik zeg niet dat het zo is,alleen dat het 2 mogelijkheden zouden kunnen zijn.
    Persoonlijk vind ik de testen die je hier laat zien niet positief.Ik ga voor je duimen dat het snel weer lukt.

18. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Als het echt een roze streepje was dan kn het zijn dat het een chemische zwangerschap betreft, eentje die echt al heel vroeg afgebroken wordt, vaak nog voor of vlak na nod. Wel heel sneu voor je

19. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Dank je voor je antwoord. De test was echt positief. Kreeg t met deze nieuwe camera niet goed op de foto maar was niet te missen. Ovulatie is geweest want ben bij de gyn geweest op controle en die zag het gesprongen ei. Dus daar ben ik gelukkig zeker van. Tja ik ga er dan maar van uit dat t nog van de mk is...Jammer

margarethd vindt dit leuk.
  20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    De kans dat je een eisprong hebt met nog hcg in je lijf is erg klein.(het kan wel,maar is zeldzaam).
    Een gyn kan een gesprongen ei helaas niet zien,wel een eitje dat op knappen staat.

Deel Deze Pagina