ik heb de hele tijd het gevoel dat mijn buik op springen staat, dat hij gaat ontploffen.. ik het dit gevoel echt al een paar dagen, samen met buikpijn.. het voelt heel raar.. kan dat een teken zijn dat ik zwanger ben? ga vrijdag denk ik testen maar vroeg het me toch af.. groetjes Yasmine
ik zou niet kunnen zeggen of het een teken is ik zelf weet net dat ik zwanger ben,zal nog erg prill zijn,weekje of 4 denk ik,en heb ook een balonnebuikje maar ik heb erg gevoelige darmen p.s waarom test je niet alvast
Hier ook een opgezette buik en 2 kilo zwaarder..... aan het begin van de dag heb ik nog een platte buik maar aan het eind van de dag zoa;s nu, heb ik me knoop los want dan heb ik echt een buik! me vriend zei van de week 'lijkt net of je zwanger bent' ... heb al getest en was negatief...
ik heb maandag getest, een heeeel licht streepje maar misschien beeldde ik het me in ofzo.. ga morgen nog een keer testen dan maar.. en Suuus waarom test je niet nog een keer? misschien toch? x Yasmine
Heb vanmorgen nog getest, dus heeft denk ik geen nut als ik vandaag nog een keer test.... ik test maandag nog een keer Let me know hoe je test morgen is
Ik heb ook heel erg last van een opgezette buik. Het doet me echt zeer als een broek iets strak zit. Ik moet nog echt even wachten met testen. Spannend hoor Suus; ik duim voor je mee.
Ik heb het ook... Al een week! Vandaag mn NOD.. Woe al getest maar hartstikke negatief natuurlijk.. Ga het morgen weer proberen. Moet zeggen dat ik ook meer eet dan vorige mnd. Maar die buik! Hij is echt hard... Zo spannend! Heb nu al zin om morgen op te staan, en dat op zaterdag!
Haarlem: Hoe was de test? En dat vroeg opstaan kan ik me helemaal voorstellen. Ik denk dat ik dan ook weer om 6 uur wakker zou zijn ofzo.
ik nog niks morgen nog maar een x testen (nu 3x negatief maar heb ook écht geen geduld) nog steeds niet ongesteld, én nog symptomen maar ben bang dat ik het zo graag wil dat ik het me ben gaan inbeelden ik blijf hopen alle anderen: gefeliciteerd! Yasmiine
BEDANKT voor je interesse! Nou ik was dus om 8 uur opgestaan om te testen (apothekerstest). En, serieus een licht rose streepje! Ik maakte mn man wakker en die moest meteen uit bed komen. We hebben daarna meteen nog een test gedaan kruidvat) en weer een lichtrose streepje! Ik ga morgen nog een test doen en dan weet ik het zeker.. Het is pas ronde 1 dus het gaat allemaal zo snel! En het is zo spannend, maar ik voel me wel echt zwanger ofzo. Mn buik rommelt en af en toe heb ik steekjes. Een ander gevoel dan wanneer ik zou moeten worden. Ik hoop zo dat het goed gaat allemaal. Denk dat ik aankomende wk mn huisarts of de vk maar ga bellen en dan hopelijk snel een afspraak kunnen maken!
Haarlem03: Van harte gefeliciteerd. 2 keer een lichtrose streep is een streep en dus echt zwanger. Geniet ervan. Ik zit ook in de eerste ronde en hoop op hetzelfde nieuws.