Beste allemaal, Ik heb zojuist een test gedaan welke gelijk hardstikke positief uitsloeg nadat de controlestreep een streep gaf. Nu is de THT datum 08-2019, ik vraag me toch af voordat ik morgen een nieuwe kan halen of er mensen zijn met soortgelijke ervaringen? Ik zal een foto bijvoegen. Alvast bedankt!!!
De test zal echt niet ineens positief uitslaan als deze over de datum is Ik denk dus dat je zwanger bent haha, gefeliciteerd!!
Lijkt me ook gewoon positief. Zo rond de 14 dpo. Kan dat kloppen qua cyclus? Ik zou voor de zekerheid toch nieuwe testen halen om te checken, want er zal niet voor niks een houdbaarheidsdatum op zitten
Ik heb ook eens testen over datum gehad. had ze eens geprobeerd toen ik niet zwanger was gewoon negatief. En met zwangerschap gewoon positief!
Omdat het bij mij nog wel is kan schommelen tot max 34 dagen (nu waarschijnlijk niet haha) zou t nu 16 DPO zijn. Heb tot 04.30 vannacht zitten googlen, ben zo verschrikkelijk in shock. Waren al ruim 1 1/2 jaar aan het proberen met 0 resultaat, brief met de doorverwijzing naat de gynaecoloog had ik al in huis .. Ik ga zo gelijk een test halen, ik laat het jullie weten!
Gefeliciteerd! Hardstikke positief. Bij langere houdbaarheid kan hij minder positief uitslaan maar zeker niet positief als je niet zwanger bent!
Prachtig ! En herkenbaar van het in shock zijn. Wij waren ook al 1,5 bezig en toen bleek ik zwanger nét voor we opnieuw een afspraak in het ziekenhuis zouden hebben heel bijzonder
Jullie reacties geven mij in ieder geval hoop! Ik ga ff kijken of de trekpleister al open is, gelukkig zit deze om de hoek!
Nou hardstikke zwanger hoor haha, zo onwerkelijk. Waar er 2 testen op de foto staan heb ik net gedaan met dezelfde urine en op de andere staat ook die van vannacht op.
Die teststreep is ook gewoon donkerder volgens mij ben je wel ietsje verder.. Dus 4,5 week of zo. Denk ik!!!!! Gefeliciteerd
Dankjulliewel!!! Volgens de app waar ik ook mijn menstruatie op bijhield ben ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger.