Verbeelding voorgevoel of symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseee, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Oh crap joh, ik slaap ook slecht en heb ook lage rugpijn!! :$:$

2. Bella123

Bella123 Lid

30 jun 2015
    17
    1
    3
    Dat kan wel kloppen ja... Alleen heb ik gisteravond weer een ovulatietest gedaan en zag je ook een licht streepje. Snap er allemaal niets meer van :p. Deze symptomen kunnen ook allemaal ongesteldheissymptomen zijn maar hoop voor ons op wat anders :).

3. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaaa de meeste vrouwen hebben heel de cyclus een licht streepje staan op de ovulatietesten.. Idd geduld.. Maar dat is toch zo moeilijk hahahaha

4. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Succes met wachten dames! Laten we elkaar hier iig op de hoogte houden!! ;)

5. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaa heeel leuk doen we

6. Bella123

Bella123 Lid

30 jun 2015
    17
    1
    3
    Laten we dat doen idd :)

7. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Wat herkenbaar zeg! Ik had op 16 juli ook een megapositieve ovulatietest. Nog nooit eerder zo duidelijk gezien. Ik voel ook van alles, ik slaap slecht, zere borsten, misselijk. Ik voel me precies zo als bij mijn vorige zwangerschap. Nog maar kort geleden heb ik een miskraam gehad. Waar ik vooral van 'schrok' is dat ik gister mijn bh uitdeed en mijn borsten er zo onwijs pijnlijk uit'vielen'. Dat heb ik echt nooit, behalve dus wanneer ik zwanger ben...Dat gevoel was eigenlijk net een paar weken weer weg. En sinds gister is het er weer. Ben nu dus ook heel erg gealarmeerd. Ik heb heel sterk het idee dat ik weer zwanger ben. Maar ik hou er ook rekening mee dat ik het gewoon zo graag wil dat mijn lijf daar vrolijk aan meedoet.

8. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaa symptomen kunnen je helemaal gek maken helaas hahaha... K kan t gewoon niet zo goed uitleggen, misschien verbeeld ik t me en word ik weer teleurgesteld (waar ik eigenlijk ook maar probeer vanuit te gaan) maar ik voel me gewoon anders als anders.. K heb idd nog nooit pijnlijke borsten gehad en nog nooit zon duidelijke ovulatietest maar k hoor overal dat t per maand kan verschillen dus daar hou ik me maar aan vast.. Gewoon afwachten.. Super spannend 😁

9. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dames,.. Iemand al getest? 😀

10. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee... moet nog wel tot woensdag wachten :(
    Jij??

11. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Neee ik moet tot de 29-30e wachten hahaha

12. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ja ik ook. Maar kan denk ik niet zo kang wachten!!

13. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan lopen we gelijk! Dat is leuk.
    Nee ik kan ook niet zo lang wachten... Maar ja het moet maar!

14. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahaha jaaaa ... K had wel nog een ovulatietest gedaan.. Die gaf weer een dun lijntje aan.. Dacht zal eens kijken aangezien die dese maand 3x op liep, hahaha ik verwacht niet dat het raak is nu.. Ondanks pijnlijke borsten heb k nergens last van hahahah

15. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Vannacht werd ik wakker van de buikkrampen nog iemand last van gehad hahahah k blijf de hele dag zon zeurderig volgens mij word k ongesteld gevoel houden

16. Gypsea

Gypsea Lid

23 jul 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die gelijk 'loopt' ik had de 17e m'n ovulatie. 3dagen terug enorme buikkrampen, ik word steeds zweten wakker, m'n buik rommelt enorm, en ook af en toe steken net boven m'n lies, Lichte hoofdpijn, en zere onderrug. M'n tepels zijn nog niet opgezet, heb wel t idee dat je m'n aders beter ziet, maar dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    29/30 kan ook ik pas testen!!! Wachten duurt laaaannnggg....

17. Gypsea

Gypsea Lid

23 jul 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die gelijk 'loopt' ik had de 17e m'n ovulatie. 3dagen terug enorme buikkrampen, ik word steeds zweten wakker, m'n buik rommelt enorm, en ook af en toe steken net boven m'n lies, Lichte hoofdpijn, en zere onderrug. M'n tepels zijn nog niet opgezet, heb wel t idee dat je m'n aders beter ziet, maar dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    29/30 kan ook ik pas testen!!! Wachten duurt laaaannnggg....

18. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahaha jaaa die aders lijkt bij mij ook wat zichtbaarder maar durf ik niet zeker te zeggen hahah hou je ons op de hoogt? Spannend

19. Gypsea

Gypsea Lid

23 jul 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zakken alle symptomen weer af!! Denk dat ik dus toch niet zwanger ben 😔 volgende ronde dan Maar 😉

20. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ooohh balen zeg... Ik krijg er ook geen hoop meer op... Heb krampen enzo... Niet meer super pijnlijke tepels volgens mij maar wel nog steeds n beetje... Nog 4-5 dagen ongeveer dan moet ik ongesteld worden... Bij star was t ook al begonnen gister las ik... Echt balen

Deel Deze Pagina