Verbeelding voorgevoel of symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseee, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff spannend he meiden. Soms denk ik ik voel wat... Maar soms ook weer tijden niks.. Maar ja, misschien zegt dat niks. Je leest ook verhalen van zwangere vrouwen die helemaal niks voelden. En vorige maand voelde ik juist wel van alles maar toen was ik niet zwanger.. Dus ik weet echt niet meer waar ik aan moet denken.. Ik hoop het zo.. Maar ik hou me maar gewoon voor dat ik ongesteld word woensdag ... :s wanneer gaan jullie testen?

2. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook zo voor ons allemaal haha... Jaaaa ik dacht ook elke maand jaaa ik voel vanalles en eigenlijk voel ik deze maand ook vanalles maar toch voelt t anders... Maar ik verlies bijna hoop want de buikkrampen worden erger dus ik denk dat t toch komt... Ben nu wel al een 3 weken elke dag m'n symptomen op aant schrijvend.. Vind ik wel handig om volgende maand te vergelijken... Ik zou eigenlijk over 3-5 dagen ongesteld moeten worden dus

3. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een spanning he zo het eind vd maand... Jij wordt dus ook lekker heen en weer geslingerd met gevoel.. Vervelend dat je nu buikkrampen hebt. Hoop dat het niet door zet...
    Aan de andere kant, ik lees ook dingen dat zwangerschapsverschijnselen lijken op menstruatie symptomen... Dus je weet t gewoon niet... Het blijft echt afwachten...
    Ik moet zeggen dat ik nu sinds deze avond een beetje raar gevoel heb in m'n buik...beetje zeurderig.. Dus aan de ene kant denk ik ik word ongesteld..aan de andere kant betwijfel ik of ik dit gevoel anders ook heb... Soms weet ik t gewoon niet meer, en kom ik tot dezelfde conclusie: afwachten.. Ik denk dat ik woensdag ga testen..

4. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahaha jaaaa en we zijn inmiddels n jaartje bezig.. Zover 2,5 week naar de gynaecoloog... Heb net een action test gedaan die was negatief... Gister ook gedaan die kreeg later een roze streepje maar geloof een indroger... Wachten is echt k*t aan t einde van de maand hahaha ik denk dat ik woensdag ook nog een keer test tenzij ik dan Sl ongesteld ben geworden hahaha

5. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat je een negatieve test had!
    Ik had gisteravond en vanochtend vroeg best wel buikkrampjes en een zeurderig gevoel in m'n buik.. Nu ook een beetje maar betwijfel nog steeds of dit ook is wat ik normaal voel als ik ongesteld moet worden..tis toch een beetje anders.. Maar ja, ik hou me maar voor dat mn lichaam me voor de gek houdt.. Nog 1 dagje wachten...

6. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahahah mijn krampen voelen ook anders de hele tijd maar de negatieve test bewijst t tegendeel dus ik wacht maar af... Weet ook niet of ik te vroeg test of hoe t allema werkt met ovulatietesten en berekenen wanneer ik ongesteld moet worden

7. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Jaaah!! Ik heb vanochtend positief getest!!! :D:D:D

8. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Oooohhhh super... Gefeliciteerd 😘😘

9. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ik schuif op jullie wachtbankje aan... mag 10 augustus testen. Duurt nog even dus.

10. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Spannend MickeyM hihi wachten duurt altijd zo lang

11. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ja echt ontzettend lang. Eerst wachten op je ei, dan op een test, pff ;)

12. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahahah jaaaa ik hoop dat t snel raak is voor je.. Ronde 1??

13. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Sjubidoe!
    Hoop dat je een fijntjes zwangerschap het, en dat dit nieuws een positief effect heeft op de rest hier in dit gesprek ;)

14. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hahaha idd AvG1985 ... Zou mooi zijn als t positief uitpakt voor de rest

15. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou...vanochtend een test gedaan.. Negatief! Bahhh
    Maar nog niet ongesteld... Dus wederom maar weer wachten!
    Soms denk ik als ik naar de wc ga ik ben nu ongesteld...maar nee hoor...

16. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Balen zeg... Maar zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop... Ik zou t geloof vandaag of morgen moeten worden dus wacht af... Heb t niet meer getest... Morgenvroeg doe ik dat als t vandaag niet komt😖 hahah t lijkt bijna te mooi om waar te zijn maarja

17. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd.. Stiekem heb ik ook nog een klein beetje hoop.. Maar mag eigenlijk niet van mezelf, anders ben ik straks weeeeeer teleurgesteld..
    Knap da je nog even wachtmet testen tot morgen.. Anders kun je bezig blijven he? Welke testen gebruik jij?

18. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaa ik ben gelukkig werken tot vanavond en Savonds testen heeft weinig zin vind ik hahahah van de action... 😜 en Kruidvat heb k ook nog liggen haha en jij clear blue las k net?? Die hebben geloof ik wel meer hcg nodig (zeg ik niet om je hoop nog meer omhoog te krikken maar dat lees ik hier overal)

19. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat lees ik ook wel ja.. Wel gek, omdat er op de verpakking staat hoeveel procent positief test op NOD en dat is heel hoog..
    Maar ik heb ook nog een heeeeeeel klein beetje hoop dat ie vanochtend te weinig hcg heeft gemeten, dus ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan om iig die van Kruidvat in huis te halen ;)

20. sirine

sirine Lid

26 mei 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zo vaak plassen de laatste 5dagen. Ben twee dagen overtijd maar testjes zijn negatief..

Deel Deze Pagina