Hallo dames/meiden/lotgenootjes, hebben jullie dat ook wel eens gehad, het niet aandurven om een test te doen? Wij zitten al geruime tijd in de mmm en hebben al 6 iui's achter de rug! En deze ronde we hebben nu in een natuurlijke cyclus geklust zonder inseminatie en zonder hormonen. Ik zou dus gister al mijn regels moeten hebben, maar ook vandaag nog geen spoor van de regels te bekennen! Voordat wij de mmm in stapte heb ik vaak gedacht dat ik zwanger was en dan deed ik een testje die dan altijd negatief was en ik daarna binnen 2 uur ongi werd! Nu ben ik bang dat ik weer teleur gesteld word door zo'n negatieve test! Ik ben 1 keer eerder zwanger geweest wat toen helaas in een vorege miskraam is geeindigd en toen had ik enorm veel zin in punica(iets wat ik normaal niet lust), maar nu heb ik dat niet! Nu ben ik al sinds gister extreem moe, kan de hele dag wel slapen! Ik weet dat jullie nu gaan zeggen doe een test dan weet je het zeker, maar ik durf het echt gewoon niet!!! groetjes wanda
Hee Wanda, Ik snap je wel hoor en als het je wat meer rust geeft kun je toch ook gewoon wachten totdat je er wel klaar voor bent (als je straks weeen krijgt of zo, hihi ). Maar hoewel die witte testen en ongi's slopend kunnen zijn is het wachten ook geen pretje, toch? Je weet natuurlijk sowieso dat testen geen menstruatie veroorzaakt, hoe vaak je ook een menstruatie na de test kreeg. Als je zwanger bent is ie positief en als je niet zwanger bent wordt je hoe dan ook ongesteld, daar helpt helaas niets tegen . Maar ik denk dat je best een goede kans hebt als je nu toch al 1,5 overtijd bent en dat normaal nooit bent. Wat je ook doet, ik zal voor je duimen dat je nu gewoon hartstikke zwanger bent!!! Succes!
Heel herkenbaar en je behoedt jezelf gewoon voor WEER een eventuele teleurstelling, maar de waarheid wil/moet je toch onder ogen komen en je kan de uitslag verder niet veranderen behalve accepteren. Ik zou zeggen doe een testje dan weet je tenminste waar je aan toe bent en hou je ook niet nog heel lang die hoop. Suc6 ik hoop het echt voor jullie!!
Hoi Wanda, heel begrijpelijk hoor dat je het niet aandurft en vooral heel herkenbaar (helaas) Maar dan wacht je toch nog een paar dagen, wie weet voel je je er volgende week wel wat sterker onder, misschien morgen al zelfs Sterkte en ik duim voor een mooie positieve test.
He bah, wat ontzettend verdrietig!! Of je nu wel of niet overtuigd bent van een positieve test... Als hij toch omo wit uitslaat, is dat altijd weer zo ontzettend verdrietig!! Knuffel!!
Och meissie, wat ontzettend rot dat je weer met zo'n stomme omo-test bent geconfronteerd, bah! Ik hoop dat die stomme menstruatie dan maar snel volgt, zodat je weer door kunt, zucht. Heel veel sterkte en dikke knuffel!
@Wanda doen!!!! Dan heb je weer rust, anders is het alleen maar uitstellen. En nou wil ik je absoluut geen hoop geven, maar zo zat ik ook met mijn eerste (buiten de MMM om weliswaar) maar ik liep in de stad en vreselijke buikkrampen, en de dag ervoor kon ik de hele dag wel slapen.....mijn man mocht ook niet aan me komen omdat ik sjago was met aankomende onig......maar niks was minder waar......dus zal er gewoon een testje tegen aan gooien. Als het niet zo is wordt je sowieso teleurgesteld.
Hier vannacht dik ongi geworden!! Net gebeld en ik kan/mag donderdag komen voor een echo om te kijken of we mogen beginnen met de 7de iui!!! mzzl