Verbeterde/vernieuwde Predictor Early?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Elizia, Jul 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    Tijdens een echo is een keer heel toevallig aangetoond dat ik die ovulatiepijn idd net voor mijn eisprong gehad hebt.
    Bovendien klopte bij mijn andere zwangerschappen de termijn ook echt precies met de dag waarop ik ovulatiepijn gehad had.
    Dus ja, ik ken mijn lichaam idd het beste en ik denk dat wat iemand daadwerkelijk voelt ook een stuk betrouwbaarder is dan wat er in theorie gezegd wordt.

2. Lavender123

Lavender123 Actief lid

Jul 25, 2017
    188
    69
    28
    Female
    Wat een gedoe he, Haha die ovulatie... Ach ja, we zien het wel. Ik zou wel vroeg willen testen met zo'n early predictor een keer. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen..

3. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    Oh en @RoGiJuLi ik zei niet dat ik dat vruchtbare slijm alleen op de dag van mijn eisprong heb, maar zodra ik vruchtbaar lijk te zijn, dus de dagen daarvoor ook al. Het wordt alleen snel beduidend minder na die ovulatiepijn, de dag erna is het veel minder aanwezig.
    Enne.. ik vind dat denigrerende toontje nogal vervelend eerlijk gezegd

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,000
    15,619
    113
    Nabij Utrecht
    Denigrerend??? Ik denk dat jij dan leest wat je wilt lezen want denigrerend is niet hoe ik het bedoelde en niet hoe ik het schreef.
    Als ik het denigrerend had bedoeld dan had ik natuurlijk geen smileys gebruikt.

5. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    Juist door je smileys kwam het op mij wat saracastisch over hoor. Als je tegen mij zegt dat ik mijn lichaam het beste ken met een knipoog erachter, dan komt dat sarcastisch over, alsof je eigenlijk niet meent wat je zegt.
    Maar goed, communiceren dmv geschreven woorden is nu eenmaal lastig omdat je iemands gezicht er niet bij ziet en de toon van zijn/haar stem er niet bij hoort.
    Dan kun je dus alleen de geschreven woorden interpreteren en daarom zou ik zelf als "zender" een andere manier van verwoorden kiezen, zodat er zo min mogelijk twijfel kan ontstaan wat betreft hoe het overkomt op de "ontvanger". Maar goed, dat is hoe ik het zou doen. De manier waarop je zelf iets inpakt kun je beïnvloeden en aanpassen, de manier waarop iemand dat daarna uitpakt niet en hangt er voor een groot deel vanaf hoe jij het hebt ingepakt. ;)

Ik vond het gewoon vrij vervelend dat je meteen de conclusie trok dat mijn manier van mijn eisprong spotten niet betrouwbaar was, terwijl je blijkbaar niet eens goed gelezen had wat ik zei en je zelf net als ik ook geen deskundige bent (ik neem even aan dat je geen gynaecoloog oid bent). Ik ben alleen een expert wat betreft mijn eigen lichaam, maar dat het bij andere vrouwen anders kan zijn weet ik heel goed. Ik weet ook dat bij veel vrouwen hun eisprong plaatsvindt 24-48 uur na de positieve test, daarom zei ik ook tegen lavender123 dat ze waarschijnlijk op 6 dpo zat, ook gezien het feit dat ze de 28e nog andere symptomen van vruchtbaarheid had.
    Ik testte destijds trouwens zelf één keer per dag (want dure testen), waarschijnlijk zou ik toen de avond daarvoor ook een posi test gehad hebben, maar de ochtend ervoor en de ochtend erna iig niet. Een voordeel was het overigens ook niet, want als we toendertijd alleen van die posi test waren uitgegaan hadden we nog erg weinig tijd gehad om de kans goed te benutten.

6. Lavender123

Lavender123 Actief lid

Jul 25, 2017
    188
    69
    28
    Female
    Oei, ik denk dat we het erover eens zijn dat elk vrouwenlichaam anders is maar dat er ook een soort van 'standaard' is... maar als er een standaard bestaat, bestaan er natuurlijk ook afwijkingen van de norm...

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,891
    2,564
    113
    Ja heeft alleen nog maar eigen merk en clearblue.. Gek he? Heb het nagevraagd op facebook aan de algemene etos maar inderdaad alle predictor gaat eruit.

Is die express net zo goed trouwens? Wel later natuurlijk omdat het geen early is maar ook geen indroogstreep?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,000
    15,619
    113
    Nabij Utrecht
    Ja die zijn net zo betrouwbaar :D

9. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik zag de nieuwe predictor early ook in de AH liggen (wel een grote AH), voor 10.88 geloof ik dus goedkoper dan bij kruidvat/etos

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    En op drogisterij.net kosten ze 9.25. Moet je wel voor 20 euro kopen anders moet je verzendkosten betalen :p

11. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

Jul 24, 2017
    837
    713
    93
    Female
    Die predictor vind ik dus heeeeelemaal niets. Wat een flut ding. Hartstikke negatief terwijl sensitest al aansloeg en de dag erna zelfs met duidelijke streep.
    Ik ben er niet over te spreken

12. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    Bij mij bleef die dus ook negatief, terwijl zowel kv, cb plus en cb digitaal 2-3 aangaf

Share This Page