We willen met onze drie kids van 4,6 en 8 in de mei vak twee weken met de auto op vak. In eerste instantie dachten we aan een vakantie op een leuke camping in een huisje in zuid Frankrijk... Maar: bang dat het te stil is, bang dat het geen strandweer is en willen we daar dan wel twee weken zitten? Dan moet er wel veel te beleven zijn in de directe omgeving.. Mijn man opperde vandaag: moeten we niet gewoon naar Oostenrijk gaan, lekker wandelen in de bergen? Tja ik weet het niet meer... wat zijn jullie ervaringen? Een vliegvakantie zit er budget technisch niet in. Met z’n vijven ben je al snel minimaal 4000,- kwijt als je naar de Canarische eilanden gaat bv... wij hopen voor 2000,00 wel klaar te zijn en dat lukt wel als we met de auto gaan... Tips enorm welkom!
Oostenrijk en zuidduitsland zijn goede opties. Persoonlijk zou ik voor een appartement kiezen. En geen huisje op camping,dit zijn veelal chalets en dat is voor ons gelijk aan gehorig en klein Als je wat vind ziek dan ook op omgeving . Oostenrijk is heel mooi en als je de goeie omgeving hebt ook genoeg te beleven. Weekje in app is al te vinden rond de 100 euro. Zodat je genoeg over hebt voor leuke dingen. Wij boeken altijd via tui. Zuid Duitsland net zo. Bijv aan de moezel bij cochem en Trier. Mooie steden lekkere wijn. En de bergen zijn niet zo stijl als in Oostenrijk . Succes